  • Data: 2014-01-29 23:00:54
    Temat: Re: Nieomylne fotoraday - dla niedowiarków
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik AZ a...@g...com ...

    > "na paliwo wydałem ponad 4000 zł na dojazdy na sprawę"

    Mea culpa.
    Gdzies w innym miejscu czytałem jak jezdził w wiele innych miejsc.
    Ale moze razem z innymi miejscami tych km było wiecej.

    No to rzeczywiscie odległośc słuszna.
    4000 / 6l / 6zł = jakies 11.000km :)

    > Juz pisalem pare razy - cel sluszny, tylko po co to cale
    > gwiazdorzenie?

    A to inna sprawa - sam o tym pisałem po wywiadzie bodaj w TVN po co te
    płaczliwe historie wywlekac o rodzinie etc.
    No chyba ze przygotowuje grunt pod jakas solidną ugodę z policja i szczodre
    odszkodowanie? ;-)