  • Data: 2014-01-29 13:43:12
    Temat: Re: Nieomylne fotoraday - dla niedowiarków
    Od: anacron <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.01.2014 13:35, Budzik pisze:
    > Użytkownik Franc w...@w...pl ...

    28/POWIAT01/1401296

    > To jest jeszcze inna historia - urządzenie było niesprawne.
    > Problem polega na sytuacjach w ktorych urzadzenie jest sprawne a i tak
    > zmierzy źle bo... i tu wszytko juz anacron nie raz wyjasniał.

    Nie tyle mierzy źle ile zdarzają się błędy pomiaru. Pomiary dokonywane
    przez Policjantów Iskrą także w sporej części odzwierciedlają prędkość
    pojazdu, który widzi policjant. Zresztą nie ma idealnej metody pomiaru.
    Ja bym zaprzestał legalizowania radarów i fotoradarów a zaoszczędzone z
    tego tytułu kwoty przeznaczył na możliwość doprowadzenia do sytuacji, w
    której istniała by możliwość 100% możliwości weryfikacji pomiaru (zapis
    video, seria zdjęć). Aby było zabawniej, każdy stosowany przez Policję
    miernik, można doposażyć w kamerę (producenci to przewidzieli), a każdy
    radar potrafi zrobić zdjęcia w serii (opcja, którą się włącza, nic nie
    trzeba dokupować).

    --
    anacron
    aba/