  • Data: 2012-10-26 13:45:00
    Temat: Re: Nielimitowane rozmowy Simplus to ściema
    Od: "news.home.net.pl" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-26 13:40, Liwiusz pisze:> W dniu 2012-10-26 13:35,
    news.home.net.pl pisze:
> [...]
    POLKOMTEL,

    > Chyba nie oczekujesz, że przed wyłączeniem karty będą Cię pozywać.
    > Odłączyli Cię na swoje ryzyko, jeśli racja jest po Twojej stronie, to na
    > pewno im dokopiesz w sądzie :)
    >
    > Choć z drugiej strony ja bym im podziękował - 7-godzinna rozmowa przez
    > komórkę, to nie jest coś wskazanego, bez względu na to, "czy komórki
    > szkodzą, czy nie".

    Są zestawy głośnomówiące. W domu korzystam z DECT-a podpiętego pod stary
    router w którym siedzi karta SIM.
    A co do meritum sprawy operator nie stoi ponad prawem i nie może działać
    tak jak mu się podoba. A może się mylę i tego operatora prawo nie
    obowiązuje?