  • Data: 2012-10-26 14:01:31
    Temat: Re: Nielimitowane rozmowy Simplus to ściema
    Od: dizel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 26 Oct 2012 12:54:17 +0200, "Natix" <r...@w...pl> wrote:

    >jak kupie simplus i uruchomie te nielimitowane to da sie to jakos
    >wykorzystac w t-mobile i play jako naliczanie w ramach 2 min. przychodzace -
    >1 wychodzaca?

    Da się, dzwonisz na ten numer i nabijasz, kwestia tylko taka po jakim
    czasie ci zablokują kartę. Znam przypadki że jednemu się udało nabić z
    plus do play koło 860 minut i kartę zablokowali inny nabił koło 1000 w
    zbieraj minuty. Myślę że jeżeli ktoś umiejętnie z tego skorzysta to
    można nabić trochę minut i nie narazić się na deaktywacje karty. Z
    drugiej strony nie dziwne jak ktoś wieczorem zapuści rozmowę do play
    non stop do rana że mu potem kartę zablokują. Chociaż to jest loteria.
    Korzystałem przez 5 dni z no limit w heyah tyle że kartę mam już z rok
    z netu zamówioną ale jej prawie nie używam no i nabiłem na 2 numery w
    play około 500 minut no i ze 100 minut jeszcze podzwoniłem po
    znajomych. Połączenia po około max 90 minut w różnych odstępach czasu.
    Karty nie zablokowali więc kasa na koncie jest i wszystko ok. I wilk
    syty i owca cała:)