  • Data: 2012-10-26 17:51:38
    Temat: Re: Nielimitowane rozmowy Simplus to ściema
    Od: dizel <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 26 Oct 2012 16:27:53 +0200, "news.home.net.pl"
    <l...@g...pl> wrote:

    >sensowne wytłumaczenie nie jest żadnym problemem np. dziecko w drugim
    >pokoju śpi a ja mam podsłuch u siebie.

    do takich zastosowań to sobie kup krótkofalówki albo inne bajery

    >ale to nie chodzi o wytłumaczenie działania. operator reklamuje, że mogę
    >dzwonić gdzie chcę i ile chcę "bez limitu" a jednocześnie swoimi
    >działaniami straszy, że jak za dużo wydzwonię - bez jasno określonych
    >reguł to mi ukradnie pieniądze.
    >operator wychodzi z założenia, że jak nie skorzystam z tego za co
    >zapłaciłem to jest ok a jeśli przekroczę jakąś niejasną granicę to już
    >jestem niedobry i to jest właśnie nieuczciwe.

    Człowieku to ty jeszcze wierzysz w to co mówią w reklamach?? Opy nie
    są instytucjami charytatywnymi więc nie licz że coś będziesz miał za
    darmo. Zresztą jak sobie to wyobrażasz jeśli na przykład każdy by
    sobie włączył no limit i wisiał na linii po 7-20 godzin to myślisz że
    to nadajników nie obciąża i mogłoby to doprowadzić do tego że nikt by
    żadnej rozmowy nie mógł przeprowadzić, nadjaniki też mają ograniczoną
    pojemność. Nie bronie opów ale dobrze że się jakoś zabezpieczyli
    chociaż moim zdaniem słabo bo mogło być tak że dali by zapis że karta
    musi być aktywna w sieci na przykład 6 miesięcy aby skokrzystać i
    zarejestrowana, wtedy na pewno nie byłoby tylu nadużyć że ktoś nabija
    sobie minuty w play itd,a tak to każdy może iść do kiosku kupić kartę
    i od razu po doładowaniu nabijać minuty, tym samym obciążając
    niepotrzebnie sieć. Jeśli ktoś normalnie korzysta z tej promocji to
    myślę że nie ma się czego obawiać i karty mu nie wyłączą. Tyle że u
    nas najwięcej to z tego korzystać będą cwaniaki nabijające sobie
    minuty, nie wchodziłem na znany portal aukcyjny ale pewnie już są
    znowu takie oferty.
    Co do usługi jest fajna i czasem może być przydatna, traktuję ją jako
    dodatek do oferty nie zaś jak coś z czego każdy będzie korzystał i mu
    to potrzebne. Zresztą nie ma co się podniecać bo na dzień dzisiejszy
    we wszystkich sieciach oprócz play jest to czasowa promocja która
    kończy się pod koniec listopada, Orange tak zapowiadał jej
    wprowadzenie że do tej pory nie ma takiej oferty:)