  • Data: 2012-10-26 16:59:47
    Temat: Re: Nielimitowane rozmowy Simplus to ściema
    Od: "news.home.net.pl" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-26 16:54, W pisze:
    > news.home.net.pl wystukał, co następuje:

    > oho
    > "l. nie generować sztucznego ruchu telekomunikacyjnego w sieci POLKOMTEL,"

    a na jakiej podstawie twierdzisz, że to jest sztuczny ruch

    > Jak poda konkretne reguły, to jełopy będą ze stoperami w ręku odliczac x-
    > godzinne sesję i łączyć się ponownie (już widzę oczami wyobraźni wysyp
    > aplikacj na smartfony, żeby ułatwić praktykę!)

    czyli wg Ciebie lepsze są niejasne zasady aby operator zawsze miał
    rację, tak już było w komunizmie

    > Ale op Ci nie broni korzystac, on tylko pałuje jełopów, którzy starają się
    > go naciągnąć.

    jakiś dowód na postawioną tezę?

    > <tu wstawić dżołk 'to ja poproszę nakapać do pełna'>
    >
    > Generalnie to tutaj się nie da mormalnie - pojawia się promo no-limit, że
    > można przyoszczędzić nie płacąc przez kilka dni za połączenia to rzecz jasna
    > znajdzie się grupa zapaleńców, którzy oczywiście muszą cudować zamiast
    > normalnie używać a później jeszcze pyszczą, że się im wolności ogranicza...

    a słyszałeś o czymś takim jak ryzyko w działalności gospodarczej, jak
    operator sobie z czymś nie radzi to nie powinien się za to brać, jest
    profesjonalistą więc powinien przewidzieć skutki swoich działań