  • Data: 2009-09-01 21:59:06
    Temat: Re: Niedzielni kierowcy
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 01 Sep 2009 23:52:29 +0200, Madoniowie
    <m...@w...go2.pl> wrote:

    [...]
    > Crosspost to nie mój styl, a pisałem tu prawdę mówiąc w nadziei na
    > spotkanie tego jegomościa.

    Nieno, usenet to nisza niszy, już większe prawdopodobieństwo byłoby
    na jakimś forum. :-)

    > I trochę próbując utwierdzić się w przekonaniu, że to wyjątek.

    Raczej wyjątek, owszem. :-)

    [...]
    > A BTW: nie spotkałem się jeszcze z tym, żeby motocyklista podziękował.
    > Nie to, żebym tego oczekiwał.

    Ja jak mi ktoś ustąpi w korku to czasem machnę, ale jazda między
    samochodami to jednak wymaga koncentracji i trzymania obu łap na
    kierownicy,
    lewą półsprzęgło a prawą gaz. A mój motocykl nie ma awaryjnych. :-)

    Jakbym miał trzecią rękę machałbym więcej. :->

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650