  • Data: 2009-09-02 06:43:47
    Temat: Re: Niedzielni kierowcy
    Od: fv <f...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    Madoniowie wrote:
    > Wstrzymałem się ze zmianą pasa jadąc chwilę
    > okrakiem.

    Skoro jeździsz Pan jak cieć, to nie dziw się, że trąbią.
    Uraził Pańską dumę, co? Pan taki dobry dla motocyklistów i taki uprzejmy a tu ktoś
    trąbi.

    W dupę se pan wsadź uprzejmość. Dla mnie to możesz Pan mi nawet drogę zajeżdżać,
    bylebyś Pan dawał
    jasne sygnały: "wpuszczę cię, bo cię widzę" albo "wypad z baru, moje miejsce". Nie
    oczekuję na
    drodze uprzejmości. To ja robię panu uprzejmość, że nie zajmuję miejsca w korku.
    Nie uprzejmości oczekują od siebie ludzie codziennie jeżdżący w miejskim syfie, tylko
    jasnych
    prostych sygnałów. Można albo nie można.

    Jak widzę kogoś jadącego okrakiem, to muszę albo zwolnić i poczekać aż zmieni pas (i
    tak robię
    najczęściej) albo obtrąbić na wszelki wypadek.

    Dobrze by było aby pan zrozumiał, że gdybyście obaj popełnili błąd - tzn. pan jednak
    by wjechał na
    pas a motocyklista by nie zwolnił, to pan by miał drzwi do pomalowania a on TRUMNĘ.
    Więc nie gniewaj
    się pan, ale uprzejmość w tych kategoriach się nie mieści.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL