  • Data: 2009-09-02 11:17:32
    Temat: Re: Niedzielni kierowcy
    Od: fv <f...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    gildor wrote:

    > o matko, skąd Ty dojeżdżasz, co?

    Alejami, później Łopuszańska, Hynka i w lewo przy Galerii Mokotów.
    Niebieski gsx z czarnym kufrem, czarna kurtka i spodnie.

    A co, chcesz mi zajechać drogę może, żeby udowodnić jak zajebiście znasz przepisy?

    > trochę popieprzyłeś się w argumentach. albo piszesz o przestrzeganiu
    > przepisów (sygnały) i braku potrzeby uprzejmości, a tu wyżej, że puszka
    > popełnia błąd jakdąc zgodnie z przepisami? to motocyklista złamał w tym
    > wypadku przepisy i popełnił błąd, a puszkarz zrobił mu uprzejmość nie
    > wjeżdżając na pas.

    Cytat z oryginału:
    "100m za mną pojawił się motocyklista zmieniający pas z lewego na środkowy w
    szaleńczym slalomie
    między samochodami. Wstrzymałem się ze zmianą pasa jadąc chwilę okrakiem. "

    Kierowca puszki powstrzymał się przed zmianą pasa, aby nie zajechać drogi komuś kto
    już był na tym
    pasie. Motocyklista złamał przepisy o ograniczeniu prędkości. Kierowca auta
    przytomnie się zachował
    i po prostu zjechał mu z drogi, co zrobił z uprzejmości.
    Został obtrąbiony i teraz kwęka. Przedstawiłem mu alternatywny punkt widzenia,
    wyjaśniający dlaczego
    ten ktoś trąbił.

    > idź pobiegać, bo pieprzysz jak potłuczony. aż mi się smutno zrobiło.

    Nie czytaj. Z tego co wiem, zdecydowana większość grupy ma mnie dawno w kill file.
    Ale nie próbuj mnie uciszać, bo ja przepisy znam a do własnego punktu widzenia mam
    prawo.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL