  • Data: 2009-09-02 10:35:06
    Temat: Re: Niedzielni kierowcy
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sep 2, 7:43 am, fv <f...@c...com> wrote:

    > Skoro jeździsz Pan jak cieć, to nie dziw się, że trąbią.
    > Uraził Pańską dumę, co? Pan taki dobry dla motocyklistów i taki uprzejmy a tu ktoś
    trąbi.

    > W dupę se pan wsadź uprzejmość. Dla mnie to możesz Pan mi nawet drogę zajeżdżać,
    bylebyś Pan dawał
    > jasne sygnały: "wpuszczę cię, bo cię widzę" albo "wypad z baru, moje miejsce". Nie
    oczekuję na
    > drodze uprzejmości. To ja robię panu uprzejmość, że nie zajmuję miejsca w korku.
    > Nie uprzejmości oczekują od siebie ludzie codziennie jeżdżący w miejskim syfie,
> [...]

    LOL!
    Wiecej riderow pokroju fv na ulicy! Po co akcja "Zmiescimy sie razem".
    Do dupy z uprzejmoscia, od dzis wymagamy od kierowcow aut aby
    napierdalali bez litosci pod warunkiem prawidlowego poslugiwania sie
    migaczem, swiatlami i klaksonem!

    A po nas chocby potop!

    fv: idz zryj szczaw, bo do wspolistnienia na drodze sie nie nadajesz.