  • Data: 2009-09-02 10:14:50
    Temat: Re: Niedzielni kierowcy
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:h7lbsi$89k$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Ditron" <d...@w...pl> napisał w wiadomo?ci
    m.googlegroups.com...

    > NieĽle? ?redniowykształcona małpa poradziła by sobie w omijaniu
    > samochodów. Jak dla mnie to obydwa Mi?ki maj? pusto we łbie i wydaje im
    > się chyba, że w samochodach nie ma kierowców ani pasażerów. Zapierdalanie
    > z takę prędko?ci? w korku takiej długo?ci to zwykły idiotyzm. Byle baran
    > zechce otworzyć drzwi, zajrzeć pod maskę bo mu się silnik zagotował,
    > pasażer zechce wyprostować nogi, lub zwyczajnie otworzyć drzwi przed
    > jad?cym moturem - zdarza się to bardzo często z zawi?ci, zazdro?ci czy
    > chuj wie czego - i wtedy dupa. Trzask łamanych gnatów i tyle z popisowej
> [...]

    Też tak odebrałem ten film. Uzyłbym innych słów, ale sens byłby podobny. ;)
    Zbyt duża różnica szybkości jest NIEBEZPIECZNA. Ja omijam stające pojazdy
    jadąc nie więcej niż 15 km/h.

    Tyle, że moje doświadczenie jako motocyklisty nie jest duże (jeden sezon).
    Za to mam 20 lat doświadczenia jako kierowca samochodu.

    MN