  • Data: 2022-12-07 18:39:46
    Temat: Re: Niedrogi inwerter 3kVA współpracujący z lifepo4
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .12.2022 o 19:46 Marek <f...@f...com> pisze:

    > W opisie ma: "Czas przejścia - 10ms typowo, 20ms maksymalnie" rozumiem,
    > że to czas przełączenia? Czyli to nie jest online tylko interactive?
    > Przeglądam to co jest na allegro i widzę w opisach wszędzie ten "czas
    > przejścia", są w ogóle tego typu inwertery online?

    Nie wiem czy są online - nie szukałem takich.
    Ten przełącza 2kW mocy na akumulatory, przezroczyście dla odbiorów:
    wydzielone obwody oświetlenia, lodówki, zamrażarka, router i kilka AP
    wifi, dwa kompy, NAS z 8 dyskami, rejestrator Hik 16P z PoE, lapki, napędy
    bram zewnętrznych, domofony, brama garażowa.
    Oczywiście nie wszystko działa na raz - ale to wszystko wisi na nim.

    Jak pierwszy raz się do niego przymierzałem (na wiosnę) kosztował poniżej
    2k. Nawet przez chwilę miałem zamiar kupić od razu 3 szt. ale mi przeszło
    - teraz żałuję.

    TG