eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmNiedoróbki w Androidzie. Odcinek 1 - wyładowana do zera bateria › Re: Niedoróbki w Androidzie. Odcinek 1 - wyładowana do zera bateria
    From: Waldek Godel <n...@o...info>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Niedoróbki w Androidzie. Odcinek 1 - wyładowana do zera bateria
    Date: Sun, 10 Mar 2013 17:04:30 +0000

    Dnia Sun, 10 Mar 2013 17:13:13 +0100, J.F. napisał(a):

    > Nie wiem jak to w tabletach, ale w wielu telefonach wyglada to tak ze
    > ladowanie wymaga uruchomienia procesora. A procesor zasilany z baterii.
    > Jesli bateria rozladowana ponad miare, to procesor nie ruszy i ladowania
    > nie ma.

    Pszemolisz.
    Od ładowania jest całkiem oddzielny układ.
    Ale niektóre telefony pobierają prąd szczytowy większy niż prąd ładowania,
    więc potrzebują trochę energii w aku do zbuforowania. Jak jest całkiem
    wyładowany, to albo by się cały układ wyłączył albo zapisałby jakieś
    brednie przy spadku napięcia poniżej pewnego minimum. Stąd też
    zaprogramowany minimalny próg energii.

    Choć najrozsądniej miały to zrobione stare Blackberry - telefon się
    właczył, żeby był dostęp do informacji, ale nie włączał radia, żeby
    ograniczać pobór prądu

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.