  • Data: 2012-09-12 17:15:31
    Temat: Re: Niebezpieczne telefony
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 12 Sep 2012, Michoo wrote:

    > Jak się nie ma naokoło siebie stref zgniotu, czy poduszek powietrznych to
    > pełen brak zaufania do ponad tony żelastwa poruszającego się z prędkością 2-3
    > razy większą od mojej uważam za coś koniecznego.

    No i dobrze.
    Tyle, że to nie ma NIC do sprawy komentarza o który poszło.
    Jakby w poście który usiłował "krytykować" Romana był tekst, że włażenie
    bez rozglądania się to głupota, to tego podwątku by nie było.
    Ale autor uwagi postanowił PoRDem błysnąć, a wersji z przyznaniem, że
    jakoś inaczej rozumiał art.4 najwyraźniej nie bierze pod uwagę ;)

    pzdr, Gotfryd