  • 1. Data: 2012-09-11 15:18:38
    Temat: Niebezpieczne telefony
    Od: KJ <h...@o...pl>

    Telefony zabijają:

    http://www.liveleak.com/view?i=447_1347359599

  • 2. Data: 2012-09-11 17:44:35
    Temat: Re: Niebezpieczne telefony
    Od: tÎż

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Jasne. Zgodnie z ta zasada ma prawo oczekiwać, że skoro trzy pojazdy się
    > zatrzymały przed przejściem, to czwarty nie przejedzie.

    Tylko głupek przechodzi przez jezdnię nie kontrolując co się dzieje z
    pojazdami.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 3. Data: 2012-09-11 22:17:18
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 11 Sep 2012 16:10:58 +0200, WW napisał(a):

    > Czy pieszych nie obowiązuje zasada ograniczonego zaufania?

    Może najpierw ja poznaj, kapeluszniku, kóry przepisów nie zna.

    --
    ___________ (R)

  • 4. Data: 2012-09-12 00:54:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 11 Sep 2012, tÎż wrote:

    > Tylko głupek przechodzi przez jezdnię nie kontrolując co się dzieje
    > z pojazdami.

    Co nie zmienia faktu, że ostrożność nie ma (w tym konkretnym
    przypadku) nic do "zasady" o której mowa - dlaczego wyciąłeś
    do czego Roman się odnosił?

    pzdr, Gotfryd

  • 5. Data: 2012-09-12 01:07:42
    Od: tÎż

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Co nie zmienia faktu, że ostrożność nie ma (w tym konkretnym
    > przypadku) nic do "zasady" o której mowa - dlaczego wyciąłeś do czego
    > Roman się odnosił?

    W sumie ma, bo człowiek ma pole widzenia ok. 180 stopni, więc powinien
    zauważać to, co się dzieje z boku i w razie czego reagować, a nie iść
    przed siebie. Zresztą kwestia formalne są mało ważne. Włażenie pod
    samochody to idiotyzm i tyle.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 6. Data: 2012-09-12 02:17:05
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Jasne. Zgodnie z ta zasada ma prawo oczekiwać, że skoro trzy pojazdy
    > się zatrzymały przed przejściem, to czwarty nie przejedzie.

    Uwazasz, ze kierowcy tych 3 pojazdow maja w swojej liczebnosci sile
    telepatycznego wplywania na 4-tego?

    > Przed przejsciem. Widzi trzy pojazdy ustępujące.

    Eee tam, prawdziwy twardziel nie tylko nie kontroluje sytuacji
    przechodzac, prawdziwy twardziel uwaza, ze go prawa fizyki nie dotycza.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 7. Data: 2012-09-12 09:08:43
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Pawel,

    Wednesday, September 12, 2012, 2:17:05 AM, you wrote:

    > Uwazasz, ze kierowcy tych 3 pojazdow maja w swojej liczebnosci sile
    > telepatycznego wplywania na 4-tego?

    Uważam, że odpowiadam na pytanie o zasadę ograniczonego zaufania. Tnąc
    cytaty manipulujesz.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 8. Data: 2012-09-12 09:32:16
    Od: WW <w...@v...pl>

    > Może najpierw ja poznaj, kapeluszniku, kóry przepisów nie zna.

    O tą chodzi?
    Zasada ograniczonego zaufania - Zasada ta stanowi, iż zarówno każdy
    uczestnik ruchu drogowego, jak też inna osoba znajdująca się na drodze
    oraz w jej otoczeniu, ma prawo liczyć, że inni uczestnicy ruchu
    przestrzegają przepisów kodeksu drogowego, chyba że aktualne zachowanie
    jakiegoś uczestnika stanowi uzasadnione podejrzenie do odmiennego jego
    zachowania (dz. II, roz. 1, art. 4 Prawa o Ruchu Drogowym)[1]. Ogromna
    liczba wypadków na drodze, nierzadko z udziałem pojazdów
    uprzywilejowanych, spowodowana jest m. in. nieprzestrzeganiem zasady
    ograniczonego zaufania przez uczestnika, który w świetle prawa
    postępował zgodnie z przepisami. Stąd też karanych zostaje najczęściej
    obu uczestników ruchu, pomimo tego, iż tylko jeden z nich popełnił
    faktyczne wykroczenie. Najczęstszym zarzutem stawianym uczestnikowi
    postępującemu zgodnie z przepisami jest niezachowanie ostrożności bądź
    szczególnej ostrożności, co odnosi się m. in. do zasady ograniczonego
    zaufania.

    Pozwolę sobie dodać, że ja jestem przeciwny jej obecności w prawie. :-)

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 9. Data: 2012-09-12 09:40:49
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Uważam, że odpowiadam na pytanie o zasadę ograniczonego zaufania. Tnąc
    > cytaty manipulujesz.

    Prosze bardzo, nic nie tne:
    ">> Czy pieszych nie obowiązuje zasada ograniczonego zaufania?
    > Jasne. Zgodnie z ta zasada ma prawo oczekiwać, że skoro trzy pojazdy
    > się zatrzymały przed przejściem, to czwarty nie przejedzie."

    Pieszy powinien stosowac zasade ograniczonego zaufania, ba, nie powinien
    ufac nikomu na drodze. We wlasnym interesie. W przeciwnym razie konczy
    sie to tak, jak sie skonczylo. Nie ma znaczenia, ze zatrzymal sie 1
    samochod by go przepuscic, 3, czy w bazruchu zamarla cala dzielnica.
    Zawsze sie moze trafic nieprzytomny debil w ciezarowce no i sie trafil.
    Kazdy z nas ma prawo oczekiwac, ze inni uczestnicy ruchu zachowala sie
    prawidlowo. OK. Cmentaze sa pelne takich, co mieli pierwszenstwo.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 10. Data: 2012-09-12 09:56:18
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Pawel,

    Wednesday, September 12, 2012, 9:40:49 AM, you wrote:

    > Prosze bardzo, nic nie tne:
    ">>> Czy pieszych nie obowiązuje zasada ograniczonego zaufania?
    > Pieszy powinien stosowac zasade ograniczonego zaufania, ba, nie powinien
    > ufac nikomu na drodze.

    Próbujesz zmienić zasadę ograniczonego zaufania w zasadę
    nieograniczonego braku zaufania.

    [...]

    --
    Best regards,