  • Data: 2010-06-22 23:49:11
    Temat: Re: Niebezpieczne skrzyżowanie - kto winien dzwona...
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rychu pisze:

    > Na Zumi widać wyraźnie, że jest równorzędne, do tego kolega Wmak, też
    > tak pisze.

    Kolega Wmak też pisze o wyjeździe z łącznika na Sikorskiego i o łuku.
    Wmak pisze o tym skrzyżowaniu http://tiny.pl/htvdd

    > Może jednak przejdź się jeszcze raz za jakimś pstrykadłem, żeby zrobić
    > fotkę tego trójkąta. Ewidentnie to wygląda na równorzędne.

    Ja pisze o skrzyżowaniu http://urwij.pl/czarnomorska

    Byłem dziś o 17 i znak widziałem. Teraz nie pójdę, ale znalazłem na
    streetwiew http://www.norc.pl/street-view/ widok tego łacznika od strony
    czarnomorskiej. Trójkąt "ustąp pierwszeństwa" widać po lewej od zakazu
    wjazdu.

    http://www.ciekawerzeczy.pl/czarnomorska.JPG

    I właśnie ten cholerny trójkąt widziałem na tym cholernym skrzyżowaniu
    ;-) Więc Panie Wmak proszę oglądać linki, Panie Rychu, proszę nie
    oglądać skrzyżowań z lotu ptaka, jeno patrzeć na znaki.

    Pozdrawiam

    Seco