  • 61. Data: 2024-08-12 21:46:36
    Temat: Re: Nieaktualny portfel
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 12 Aug 2024 16:55:25 +0100, w <v...@o...org>, 2late
    <d...@w...pl> napisał(-a):

    > Nio coz, ostatnio kiedy rootowalem telefon, nie bylo tak latwo. Nie mowiac
    > ze znalazlem jakas nieoficjalna wersje ROMU.

    Używam tylko LineageOS, innych nie tykam.

  • 62. Data: 2024-08-12 22:44:42
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 12.08.2024 o 21:46, r...@k...pl pisze:

    > Używam tylko LineageOS, innych nie tykam.

    Ja się aż tak nie ograniczam, kupuję średnio co 3 lata fona ze średniej
    półki i styka na 3 nowe Andki. Po 3 latach tel jest na tyle wysłużony,
    że czas na memeryturę, łącznie z batrią...i zaczyna być
    "technologicznie" stary. Hardware zwyczajnie nie wyrabia, BT 5.2, 5G czy
    to WiFi czy GSM, upgrade apek, cokolwiek. Jakbym się miał cofnąć z
    hardware 3 lata to bym stracił na wielu płaszczyznach... Na dodatek
    zyskuję nowe, o których bym nawet nie wiedział, mając starszy sprzęt.

    --
    Pixel(R)??

  • 63. Data: 2024-08-12 23:04:18
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 12 Aug 2024 22:44:42 +0200, w <v9ds86$1qco1$1@news.icm.edu.pl>, Pixel(R)??
    <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > "technologicznie" stary. Hardware zwyczajnie nie wyrabia, BT 5.2, 5G czy
    > to WiFi czy GSM, upgrade apek, cokolwiek. Jakbym się miał cofnąć z

    BT działa mi nawet jakieś archaiczne, 5G to pieśń przyszłości.
    Apki to działają nawet z Androida 6 czy 7.
    Nie widzę niczego co jest mi niezbędne od czasów Androida 6 czy 8.

  • 64. Data: 2024-08-12 23:25:32
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 12.08.2024 o 23:04, r...@k...pl pisze:

    > BT działa mi nawet jakieś archaiczne, 5G to pieśń przyszłości.
    > Apki to działają nawet z Androida 6 czy 7.
    > Nie widzę niczego co jest mi niezbędne od czasów Androida 6 czy 8.

    No tak, skoro nie upgrejdujesz peryferii? Kupiłem słuchawkę BT5 nie po
    to, żeby była kompatydebilna wstecz ale żeby mniej żarła i trzymała
    tydzień. Nie po to wymieniłem router WiFi, żeby mieć 50mbit zamiast 300
    itd. To, że nie używasz nowych apek...nie świadczy jednak o zacofaniu,
    raczej o "konserwie". Ale ja lubię sobie pograć czasem w gry, które
    potrzebują więcej i chuj mnie strzelał, kiedy się "muli" albo znika, bo
    aktualizacja nie jest możliwa. Apka, która już nie jest dostępna na
    Andka 9...to sporo takich jest. Nawet kurwa wycofali OLX, Allegro, Mapy,
    Here, Janosika i nie ma na stare andki a to tylko preludium apek. Jak
    nie zaktualizujesz, to nie masz dostępu, już nawet nie napiszę, że
    funkcjonalność starych apek vs nowe, to czasem kosmiczne opcje :)

    Ludziny nawet nie zauważają co im znika, od 4-5 lat znikły robale na
    przykład, czy wróble w sensie ilości. Niewielu to zauważyło :D Komary to
    do lipca, praktycznie nie istniały...ale to tylko przykład, na
    spostrzegawczość :)

    --
    Pixel(R)??

  • 65. Data: 2024-08-13 06:48:49
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 12-08-2024 o 18:23, 2late pisze:

    > Chyba mialem opcje 'auto' ale nigdy nie wiesz kiedy cie rozlaczy i nagle
    > sie zagapisz i zostajesz bez baterii. To jest jednak osobny numer
    > telefonu.

    Nie no - właśnie chodzi o to, żeby był ten sam.

  • 66. Data: 2024-08-13 06:50:23
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 12-08-2024 o 18:25, 2late pisze:

    > Ustaw sobiue najpierw rozmiar a potem wszystko inne co potzrebujesz.

    Rozmiar wyklucza od razu wszystko z 5G.
    Zero propozycji, poza iphone i drogimi składanymi.

  • 67. Data: 2024-08-13 06:51:30
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 12-08-2024 o 18:00, 2late pisze:

    > Nie wiem dokladnie co masz na mysli ale ja wkladam telefon do czegos w
    > rodzaju pasa. Sa rozne wersje i ostatnich kilka kupilem w Decathlonie.
    > Wchodzi sam telefon, nic wiecej. Ja z tym biegam wiec trzyma sie
    > prefekcyjnie. Zajdz do sekcji dla biegaczy. Wczoraj kupilem nowy - cos
    > takiego:
    > https://www.decathlon.co.uk/p/basic-running-phone-be
    lt-khaki/_/R-p-334226?mc=8648869&c=smoked+black

    Chodzi mi o mniejszą wersję tego:
    https://allegro.pl/oferta/rovicky-saszetka-skorzana-
    do-paska-portfel-kabura-12993265641

    Takie już są niewygodne z racji szerokości, moja jest akurat na
    szerokość kart płatniczych w środku.

  • 68. Data: 2024-08-13 11:21:38
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 12 Aug 2024 23:25:32 +0200, w <v9dul3$1qgt1$1@news.icm.edu.pl>, Pixel(R)??
    <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > No tak, skoro nie upgrejdujesz peryferii? Kupiłem słuchawkę BT5 nie po
    > to, żeby była kompatydebilna wstecz ale żeby mniej żarła i trzymała
    > tydzień.

    Praktycznie nie używam, więc mi to lata czy wytrzyma dzień czy tydzień.

    > Nie po to wymieniłem router WiFi, żeby mieć 50mbit zamiast 300
    > itd.

    Duża prędkość neta na telefonie to ostatnia rzecz, która jest tam potrzebna.
    Jakieś filmiki z YT to chodzą nawet na 3G.

    > To, że nie używasz nowych apek...nie świadczy jednak o zacofaniu,
    > raczej o "konserwie". Ale ja lubię sobie pograć czasem w gry, które
    > potrzebują więcej i chuj mnie strzelał, kiedy się "muli" albo znika, bo

    Nie gram.

  • 69. Data: 2024-08-13 14:09:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 12 Aug 2024 23:04:18 +0200, r...@k...pl wrote:

    > BT działa mi nawet jakieś archaiczne, 5G to pieśń przyszłości.
    > Apki to działają nawet z Androida 6 czy 7.
    > Nie widzę niczego co jest mi niezbędne od czasów Androida 6 czy 8.

    Google ponoć stara się wywalic wszystkie 32-bit apki ze sklepu,
    ma być 64-bit.
    No i już powód do upgrade :-(

    J.

  • 70. Data: 2024-08-13 16:25:51
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 13.08.2024 o 11:21, r...@k...pl pisze:
    [...]
    > Nie gram.

    Zrobiłem sobie kilka razy test na przestrzeni 15 lat. Wziąłem stary 3-4
    letni smartfon, zaorałem do ustawień fabrycznych i sprawdziłem z nowym w
    sensie prędkości otwierania aplikacji, kart, YT, Po sprawdzeniu, stary
    telefon wyjebałem, bo mnie wkurwiał, że musiałem na niego czekać :)
    Pamiętam tyle, że kiedyś kupując ten stary telefon to on czekał na mnie.

    W tym czasie, doszła pamięć mięśniowa, szybkość obsługi, i inne sprawy
    związane z MOJĄ sprawnością, która zwyczajnie przyspieszyła. Podobnie
    mam z PC. Po 10 latach odpaliłem starego kompa z XP i wyłączyłem, bo
    mnie wkurwiał :) Obecny komp ładuje system w 8 sekund od włączenia.
    I to by było na tyle :)

    --
    Pixel(R)??