  • 131. Data: 2002-05-15 13:34:04
    Temat: Re: Nie no, to jest SKANDAL !
    Od: n...@h...pl (Nina Liedtke)

    On Tue, 14 May 2002 22:31:01 +0000 (UTC), Paweł 'Róża' Różański
    <r...@p...onet.pl> wrote in article
    <a...@r...of.many.colours>:

    [...]
    > Tylko, że osoby administrujące odpowiadają (powinny) przed
    > właścicielem/pracodawcą za wykonywaną pracę.
    [...]
    Właścicielem, właścicielem. I w ogóle powinno być prawnie zabronione
    wykonywanie zawodu administratora przez osoby wolne. Tylko bezhołowie
    z tego wynika! ;>

    Nina
    --
    Antonina Liedtke ____________________________ ______ _ ___
    <n...@h...pl>>>;->>>>>> ____________________ \`.,'/ _____ / |/ <_>__ ___ _

  • 132. Data: 2002-05-15 14:44:34
    Od: "Godryk" <f...@s...com.au>

    Uprzejmie donoszę, że po rozpytaniu na zaszłość ob. Nina Liedtke
    <n...@h...pl> zapodaje, iż:
> [...]
    > Właścicielem, właścicielem. I w ogóle powinno być prawnie zabronione
    > wykonywanie zawodu administratora przez osoby wolne. Tylko bezhołowie

    Wybacz, nie zrozumiałem. Czy choodzi Ci o to, że administrator miałby
    być osobą:

    a/ szybką
    b/ związaną (żonaty/zamężna, a może w konkubinacie ?)
    c/ odsiadującą wyrok
    d/ nie zajętą niczym innym ?

    --
    _ _ _| _o _
    / |/ \/ ||/ |/

  • 133. Data: 2002-05-15 17:06:45
    Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@p...onet.pl>

    "Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak" <b...@t...one.pl> wrote in

    > Gdyby nie mieli zgody, to by tam ircd nie było od ładnych kilku lat.

    Pewnie masz rację, choć nie takie rzeczy widziałem odpalane na
    uczelnianych kompach ;-), a stronka położyłaby kres dyskusjom, czy to
    aby na pewno legalnie uruchomione i administrowane (no, jak się ktoś
    uprze to może jeszcze próbować poskarżyć się ministerstwu - wszak ma
    prawo ;-) ).

    --
    /**** 1. Look both ways when crossing roads ****\
    ***** 2. Don't wear slippers 'til you're old *****

  • 134. Data: 2002-05-15 17:07:25
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    In pl.internet.polip, "Godryk" <f...@s...com.au> wrote:

> [...]
    >być osobą:
    >
    >a/ szybką
    >b/ związaną (żonaty/zamężna, a może w konkubinacie ?)

    e/ niewolnikiem, to chyba oczywiste? Przecież tylko niewolnik może mieć
    właściciela?
    --
    Szymon Sokol (SS316-RIPE, SS4004) -- Network Manager B
    Computer Center, University of Mining and Metallurgy, Krakow O

  • 135. Data: 2002-05-15 17:58:06
    Od: Wojciech Myszka <m...@n...eu.org>

    On Wed, 15 May 2002 13:34:04 +0000 (UTC), n...@h...pl (Nina Liedtke)
    wrote:

    > Właścicielem, właścicielem. I w ogóle powinno być prawnie zabronione
    >wykonywanie zawodu administratora przez osoby wolne. Tylko bezhołowie
    >z tego wynika! ;>

    To znaczy sugerujesz, że wszystkie niezamężne administratorki i
    wszyscy administratorzy stanu wolnego powinni na gwałt braki
    uzupełnić?

    Ciężkie czasy dla nich idą...
    --
    Wojtek ---(___C'>

  • 136. Data: 2002-05-15 17:58:10
    Od: "Godryk" <f...@s...com.au>

    Uprzejmie donoszę, że po rozpytaniu na zaszłość ob. Szymon Sokół
    <s...@b...operator.from.hell.pl> zapodaje, iż:

    > e/ niewolnikiem, to chyba oczywiste? Przecież tylko niewolnik może mieć
    > właściciela?

    To wiele tłumaczy... Nie martw się, zrobimy zrzutkę i wykupimy Was
    wszystkich! (jak będziecie grzeczni) :-)P

    --
    _ _ _| _o _
    / |/ \/ ||/ |/

  • 137. Data: 2002-05-15 20:32:17
    Od: n...@h...pl (Nina Liedtke)

    On Wed, 15 May 2002 17:58:06 +0000 (UTC), Wojciech Myszka
    <m...@n...eu.org> wrote in article <a...@n...eu.org>:

    > To znaczy sugerujesz, że wszystkie niezamężne administratorki i
    > wszyscy administratorzy stanu wolnego powinni na gwałt braki
    > uzupełnić?

    Co prawda niezupełnie to miałam na myśli... ;) ale jak się tak
    zastanowić... :)

    > Ciężkie czasy dla nich idą...

    Marudzisz ;> Ilu znasz administratorów nieszczęśliwych w małżeństwie,
    a ilu szczęśliwych? ;> Ilu takich, którzy jutro gotowi by byli zmienić
    stan cywilny, gdyby tylko spotkali 'tę jedyną' -- a ilu takich, którzy
    programowo 'nie zamierzają się wiązać'? ;>
    Bo ja na podstwie moich (niereprezentatywnych, zapewne...) obserwacji
    gotowa jestem postawić tezę, że administratorzy są ludźmi
    ponadprzeciętnie 'rodzinnymi', wprost stworzonymi do budowania trwałych
    i szczęśliwych związków :-)

    PS. Moje obserwacje dotyczą mężczyzn-administratorów.
    Kobiet-administratorek jakoś nie znam, więc trudno mi się o nich
    wypowiadać.

    Nina

  • 138. Data: 2002-05-15 21:59:04
    Od: Lukasz Trabinski <l...@l...wsisiz.edu.pl>

    > To znaczy sugerujesz, że wszystkie niezamężne administratorki i
    > wszyscy administratorzy stanu wolnego powinni na gwałt braki
    > uzupełnić?

    Tiaaa, żona na gwałt potrzebna. ;-)

    --
    *[ Łukasz Trąbiński ]*

  • 139. Data: 2002-05-16 20:59:26
    Od: Tomasz Piłat <p...@i...pl>

    > [...] są kawiarenki internetowe...

    z których najlepiej likwiduje się awarie na SGH...

    Ponc

  • 140. Data: 2002-05-18 00:47:48
    Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@p...onet.pl>

    Tomasz Piłat <p...@i...pl> wrote in

    > z których najlepiej likwiduje się awarie na SGH...

    Można powiadomić ludzi, którzy są w stanie zmienić konfigurację
    tak, żeby grupa nie była moderowana. To chyba jest wykonalne?

    ps. Mowa oczywiście o przestoju kilkudniowym, a nie <48h.

    --
    /**** Here comes the war. ****\
    ***** Did you think we were born in peaceful times? *****