  • 21. Data: 2020-04-17 15:51:01
    Temat: Re: Nie mogę uruchomić silnika
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-04-17 o 15:47, Maniak pisze:

> [...]

    Zadanie pytania na grupie jest proste. Ale potem odpowiedzi są
    mało satysfakcjonujące. Jak masz dostępny prąd do biegusiem do sklepu
    po tani prostownik. Przy okazji kup też tani miernik.

    > Na jakiej podstawie twierdzisz, że mój akumulator jest uszkodzony, a nie
    > tylko rozładowany?
    > Na wspomnianym filmiku z Oplem nie było żadnego dźwięku, a nie został
    > wyciągnięty wniosek,
    > że rozrusznik nie kręci. Po naładowaniu akumulatora wszystko wróciło do
    > normy.

    Skoro podałeś za mało danych to nie licz że każda odpowiedź
    będzie dokładna i prawdziwa.

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2020-04-17 15:52:58
    Od: Maniak <x...@a...com>

    W dniu 17.04.2020 o 15:50, collie pisze:

    > Pewnie, wszystko na pożyczkach, bo szkoda wydać
    > pięćdziesiąt złotych na automagiczny prostownik
    > z Lidla, czy innej Biedronki. Dziad zawsze będzie
    > dziadem, który miast od razy naładować akumulator
    > w opisanej sytuacji - albo kupić nowy - będzie
    > jęczał na forach, jak to drutem naprawić.

    Nie ma obowiązku czytania, ani odpisywania.

  • 23. Data: 2020-04-17 15:54:35
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-04-17 15:34, Maniak wrote:

    > Czym? Mnie samochód służy do jeżdżenia, podobnie jak telefon do
    > rozmawiania,
    > a kuchenka gazowa do gotowania.
    > Do tej pory akumulator nie wymagał żądnego działania.]

    To nie zawracaj gitary. Oddaj samnochód do warszatatu to Ci powiedzą co
    jest.

  • 24. Data: 2020-04-17 15:58:34
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 17-04-2020 o 15:47, Maniak pisze:

    > Na jakiej podstawie twierdzisz, że mój akumulator jest uszkodzony, a nie
    > tylko rozładowany?

    Jak bedzie uszkodzony, to prostownik nic Ci nie da - tak lepiej?

  • 25. Data: 2020-04-17 15:59:17
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 17-04-2020 o 15:50, K pisze:

    > Jak ma zwarcie to po podlaczeniu kabli silnik dawcy rowniez zgasnie.

    Niekoniecznie.
    Ja w analogicznej sytuacji do sklepu podjechalem po uruchomieniu w ten
    sposob.

  • 26. Data: 2020-04-17 15:59:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "collie" napisał w wiadomości grup
    pl...

> [...]
    >dziadem, który miast od razy naładować akumulator
    >w opisanej sytuacji - albo kupić nowy - będzie
    >jęczał na forach, jak to drutem naprawić.

    Ten automagiczny ma wade - nie naladuje aku mocno rozladowanego.
    Wiec trzeba miec dwa.

    No i ostanio w Biedronce nie widzialem, w Lidlu tez chyba nie - ale tu
    masz racje, bylo nie dziadowac, tylko kupic jak byly.
    Ale po co, skoro do tej pory nigdy mu nie byl potrzebny :-)

    No i dzis kupic ... w Lidlu moze nie byc, a do Tesco moze miec daleko.
    I kolejki dlugie, i czas dla emeryta ...

    J.

  • 27. Data: 2020-04-17 16:02:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maniak" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 17.04.2020 o 15:40, Cavallino pisze:

    >Na jakiej podstawie twierdzisz, że mój akumulator jest uszkodzony, a
    >nie tylko rozładowany?

    Mocno przesadza, ale ... dwa ostanie akumulatory mi sie uszkodzily po
    takim rozladowaniu.
    Jeden po 2 miesiacach, drugi po roku ...

    J.

  • 28. Data: 2020-04-17 16:14:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maniak" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Czym? Mnie samochód służy do jeżdżenia, podobnie jak telefon do
    >rozmawiania,
    >a kuchenka gazowa do gotowania.

    Miernik uniwersalny ogolnie przydatna rzecz, no ale trzeba sie troche
    na pradzie znac :-)

    J.

  • 29. Data: 2020-04-17 16:19:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maniak" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 17.04.2020 o 13:58, Cavallino pisze:

    >Skąd taka diagnoza?

    Ostatnio typowa usterka aku.

    >Czy Twoim zdaniem pojawienie się tej pomarańczowej kontrolki może
    >mieć związek ze zwarciem na celach?

    Nie szukaj zwiazku, tylko prostownika i woltomierza.
    Albo faktycznie nowy aku - najwyzej niepotrzebnie przeplacisz :-P

    J.

  • 30. Data: 2020-04-17 16:31:56
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na pl.misc.samochody Maniak pisze tak:

    > Czym? Mnie samochód służy do jeżdżenia, podobnie jak telefon do
    > rozmawiania, a kuchenka gazowa do gotowania.

    Miernikiem np w kerfurze sa po 25zł Nie oczekuj od nas wróżb i
    zgadywania. Jak nie chce ci się kupić to mechanika odwiedź.

    > Do tej pory akumulator nie wymagał żądnego działania.

    do 40 nie bolało mnie kolano.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer