  • 31. Data: 2020-04-17 16:39:38
    Temat: Re: Nie mogę uruchomić silnika
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2020-04-17 o 15:34, Maniak pisze:

    > Co mogę zrobić w warunkach domowych, co mogę sprawdzić zanim zamówię
    > holowanie
    > do warsztatu?

    > Czym? Mnie samochód służy do jeżdżenia, podobnie jak telefon do
    > rozmawiania,
    > a kuchenka gazowa do gotowania.
    > Do tej pory akumulator nie wymagał żądnego działania.
    >
    > Pozdrawiam

    Wobec tego dzwoń do najbliższego warsztatu samochodowego i poproś, aby
    przyjechał ktoś, kto się zna na elektryce.

    Po co pytasz na grupach dyskusyjnych skoro nie jesteś w stanie czy też
    nie chcesz skorzystać z tych porad?

  • 32. Data: 2020-04-17 16:44:00
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2020-04-17 o 15:47, Maniak pisze:

    > Na jakiej podstawie twierdzisz, że mój akumulator jest uszkodzony, a
    > nie tylko rozładowany?
    > Na wspomnianym filmiku z Oplem nie było żadnego dźwięku, a nie został
    > wyciągnięty wniosek,
    > że rozrusznik nie kręci. Po naładowaniu akumulatora wszystko wróciło
    > do normy.
    >
    > Pozdrawiam

    A przewijałeś ten film z Youtube do tyłu? Spróbuj, bo tam zapewne jest
    odpowiedź co się stało w Twoim aucie.

  • 33. Data: 2020-04-17 16:49:27
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-04-17 o 06:35 -0700, Kris napisał:

    > Na zapych spróbuj odpalić

    Pasek rozrządu jeszcze przeskoczy i dopiero będzie zabawa...

    Mateusz

  • 34. Data: 2020-04-17 16:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Maniak x...@a...com ...

    > Zawsze można kupić nowy.

    > Skąd taka diagnoza?
    > Czy Twoim zdaniem pojawienie się tej pomarańczowej kontrolki może
    > mieć związek ze zwarciem na celach?
    >
    > Na youtube jest filmik, dotyczący co prawda Opla, ale pokazano w
    > nim, że rozładowany (nie ze zwarciem)
    > akumulator może powodować świecenie się bardzo różnych kontrolek,
    > fałszywie informujących o awariach,
    > które nie mają miejsca. Zaczynam podejrzewać, że u mnie też tak
    > jest.

    Jeszcze nie odpaliłes tego auta z kabli?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

  • 35. Data: 2020-04-17 16:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Maniak x...@a...com ...

    > Nie ma obowiązku czytania, ani odpisywania.

    dobra, przyznac sie, kto tu ze stałych bywalców z nudów zmienił nicka i
    trolluje? ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    by Jenka

  • 36. Data: 2020-04-17 17:19:49
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2020-04-17 16:49, Mateusz Viste wrote:

    > Pasek rozrządu jeszcze przeskoczy i dopiero będzie zabawa...
    A dlaczego miałby przeskoczyć?

  • 37. Data: 2020-04-17 17:31:24
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 17.04.2020 o 15:59, J.F. pisze:

    > No i ostanio w Biedronce nie widzialem, w Lidlu tez chyba nie

    W Lidlu Online jest po 65 zł (wysyłka 9,99). Jest tam też prostownik
    z funkcją wspomagania rozruchu, za 199 zł (darmowa wysyłka).

  • 38. Data: 2020-04-17 17:39:01
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-04-17 o 17:19 +0200, JDX napisał:

    > A dlaczego miałby przeskoczyć?

    Jakoś tak mnie straszył któryś z producentów moich samochodów w
    swojej instrukcji. Z tego co się luźno orientuję, to może wynikać z
    dużej chwilowej siły działającej na pasek w momencie szarpnięcia na
    niskim biegu. Niby można by kombinować z odpalaniem z trójki lub
    czwórki, ale czy wtedy w ogóle odpali przy małej prędkości? No chyba,
    że ktoś ma akurat dogodną rozbiegówkę z górki...

    Wpisałem teraz na szybko temat w wyszukiwarce i zdaje się, że to
    popularna opinia. Mit? Jesteś w stanie to zagwarantować?

    Mateusz

  • 39. Data: 2020-04-17 17:56:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "collie" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >W Lidlu Online jest po 65 zł (wysyłka 9,99). Jest tam też prostownik

    Ale kolega chcialby to pewnie dzisiaj odpalic, a nie za tydzien :-)

    >z funkcją wspomagania rozruchu, za 199 zł (darmowa wysyłka).

    I to moze byc ciekawa opcja ... jak ktos ma wiecej samochodow i
    dogodne gniazdko.

    Po czym i tak mu aku wysiadzie daleko od domu :-)

    J.

  • 40. Data: 2020-04-17 17:58:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mateusz Viste" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >swojej instrukcji. Z tego co się luźno orientuję, to może wynikać z
    >dużej chwilowej siły działającej na pasek w momencie szarpnięcia na

    A rozrusznik to niby nie szarpie ...

    J.