-
Data: 2020-04-22 16:30:38
Temat: Re: Nie mogę uruchomić silnika
Od: viktorius <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2020-04-22 o 15:17, cef pisze:
> W dniu 2020-04-22 o 00:50, viktorius pisze:
>> W dniu 2020-04-21 o 16:42, cef pisze:
>
>>>> To był jedyny przypadek przeskoczenia paska, jaki znam, i to u mnie.
>>>
>>> A jaki jest ten mit o sparciałym pasku?
>>
>> Nigdy nie miałem sparciałego paska, zaolejony tak, ale żeby strzępy z
>> niego szły, czy guma była popękana to nie. Nawet wtedy gdy
>> przeskoczył, to nie było po nim widać nic. Zęby w porządku, zero
>> spękań. Poszedł oczywiście do wymiany, razem z całym silnikiem.
>
>
> Jak już tak dokładnie potrafisz opisać pasek, to sprawdź jeszcze raz
> dokładniej
> jak jest skonstruowany rozrząd - a w zasadzie sam obieg paska -
> jakie duże są odstępy pomiędzy i jaka jest jaka wysokość zębów
> i opisz jak wg Ciebie technicznie było to możliwe, że przeskoczył.
> Napisz czy przysunęły się koła czy pasek się wydłużył i czekał
> aż przemieści się o pewien kąt na jednym kole, żeby zazębić się
> nieprawidłowo
> z drugim. Czy się po prostu zerwał.
>
Rozrząd jest tam taki: małe koło na wale, 2x większe koła na wałku
rozrządu i pompie wtryskowej, napinacz.
Pompa wody napędzana z paska klinowego, żadnych dodatkowych rolek.
Silnik miał połamane zawory i dziurę w tłoku, była kolizja. Po zdjęciu
osłony rozrządu widać, że koła nie zgrywają sie na punktach. Silnik był
zablokowany, a dzień wcześniej pracował prawidłowo. Nawet rano,
akumulator był w stanie nim kręcić. Czyli musiało przeskoczyć podczas
ciągania go na lince.
Pasek cały, nic na to nie poradzę, że obalam twoje zasady, że musiał się
w jakiś sposób zniszczyć.
Może był lużny, może chwilowe naprężenia go tak dojechały, że jednak
udało mu się jednak przeskoczyć. Faktem jest że pasek był na swoim
miejscu i po zdjęciu nie wykazywał żadnych oznak fizycznego uszkodzenia.
--
viktorius
Następne wpisy z tego wątku
- 22.04.20 20:41 cef
- 24.04.20 11:48 viktorius
- 24.04.20 16:59 Budzik
- 24.04.20 23:41 Grzegorz Tomczyk
- 25.04.20 21:48 viktorius
- 29.04.20 17:57 kk
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-13 256 świadków nie ma racji
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=