eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNie mogę uruchomić silnikaRe: Nie mogę uruchomić silnika
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.91.230.58.69!n
    ot-for-mail
    From: viktorius <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nie mogę uruchomić silnika
    Date: Wed, 22 Apr 2020 16:30:38 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <r7pkee$2f2$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    References: <5e998eb0$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5e99af62$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <20200417164927.008fc0f1@mateusz> <r7jv2s$8kr$1$Bellini@news.chmurka.net>
    <5979978491$20200420150959@squadack.com>
    <r7mods$r4$1$Bellini@news.chmurka.net>
    <r7msr0$410$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <5e9f064d$0$17358$65785112@news.neostrada.pl>
    <r7ntb0$rk3$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <5ea043e3$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 91.230.58.69
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Wed, 22 Apr 2020 14:30:38 +0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="viktoriu";
    posting-host="91.230.58.69"; logging-data="2530";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.6.0
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <5ea043e3$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2676790
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2020-04-22 o 15:17, cef pisze:
    > W dniu 2020-04-22 o 00:50, viktorius pisze:
    >> W dniu 2020-04-21 o 16:42, cef pisze:
    >
    >>>> To był jedyny przypadek przeskoczenia paska, jaki znam, i to u mnie.
    >>>
    >>> A jaki jest ten mit o sparciałym pasku?
    >>
    >> Nigdy nie miałem sparciałego paska, zaolejony tak, ale żeby strzępy z
    >> niego szły, czy guma była popękana to nie. Nawet wtedy gdy
    >> przeskoczył, to nie było po nim widać nic. Zęby w porządku, zero
    >> spękań. Poszedł oczywiście do wymiany, razem z całym silnikiem.
    >
    >
    > Jak już tak dokładnie potrafisz opisać pasek, to sprawdź jeszcze raz
    > dokładniej
    > jak jest skonstruowany rozrząd - a w zasadzie sam obieg paska -
    > jakie duże są odstępy pomiędzy i jaka jest jaka wysokość zębów
    > i opisz jak wg Ciebie technicznie było to możliwe, że przeskoczył.
    > Napisz czy przysunęły się koła czy pasek się wydłużył i czekał
    > aż przemieści się o pewien kąt na jednym kole, żeby zazębić się
    > nieprawidłowo
    >  z drugim. Czy się po prostu zerwał.
    >

    Rozrząd jest tam taki: małe koło na wale, 2x większe koła na wałku
    rozrządu i pompie wtryskowej, napinacz.
    Pompa wody napędzana z paska klinowego, żadnych dodatkowych rolek.
    Silnik miał połamane zawory i dziurę w tłoku, była kolizja. Po zdjęciu
    osłony rozrządu widać, że koła nie zgrywają sie na punktach. Silnik był
    zablokowany, a dzień wcześniej pracował prawidłowo. Nawet rano,
    akumulator był w stanie nim kręcić. Czyli musiało przeskoczyć podczas
    ciągania go na lince.
    Pasek cały, nic na to nie poradzę, że obalam twoje zasady, że musiał się
    w jakiś sposób zniszczyć.
    Może był lużny, może chwilowe naprężenia go tak dojechały, że jednak
    udało mu się jednak przeskoczyć. Faktem jest że pasek był na swoim
    miejscu i po zdjęciu nie wykazywał żadnych oznak fizycznego uszkodzenia.


    --
    viktorius

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: