-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.91.230.58.69!n
ot-for-mail
From: viktorius <v...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Nie mogę uruchomić silnika
Date: Wed, 22 Apr 2020 16:30:38 +0200
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <r7pkee$2f2$1$viktoriu@news.chmurka.net>
References: <5e998eb0$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<5e99af62$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@g...com>
<20200417164927.008fc0f1@mateusz> <r7jv2s$8kr$1$Bellini@news.chmurka.net>
<5979978491$20200420150959@squadack.com>
<r7mods$r4$1$Bellini@news.chmurka.net>
<r7msr0$410$1$viktoriu@news.chmurka.net>
<5e9f064d$0$17358$65785112@news.neostrada.pl>
<r7ntb0$rk3$1$viktoriu@news.chmurka.net>
<5ea043e3$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 91.230.58.69
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Wed, 22 Apr 2020 14:30:38 +0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="viktoriu";
posting-host="91.230.58.69"; logging-data="2530";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
Thunderbird/68.6.0
Content-Language: pl
In-Reply-To: <5ea043e3$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2676790
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2020-04-22 o 15:17, cef pisze:
> W dniu 2020-04-22 o 00:50, viktorius pisze:
>> W dniu 2020-04-21 o 16:42, cef pisze:
>
>>>> To był jedyny przypadek przeskoczenia paska, jaki znam, i to u mnie.
>>>
>>> A jaki jest ten mit o sparciałym pasku?
>>
>> Nigdy nie miałem sparciałego paska, zaolejony tak, ale żeby strzępy z
>> niego szły, czy guma była popękana to nie. Nawet wtedy gdy
>> przeskoczył, to nie było po nim widać nic. Zęby w porządku, zero
>> spękań. Poszedł oczywiście do wymiany, razem z całym silnikiem.
>
>
> Jak już tak dokładnie potrafisz opisać pasek, to sprawdź jeszcze raz
> dokładniej
> jak jest skonstruowany rozrząd - a w zasadzie sam obieg paska -
> jakie duże są odstępy pomiędzy i jaka jest jaka wysokość zębów
> i opisz jak wg Ciebie technicznie było to możliwe, że przeskoczył.
> Napisz czy przysunęły się koła czy pasek się wydłużył i czekał
> aż przemieści się o pewien kąt na jednym kole, żeby zazębić się
> nieprawidłowo
> z drugim. Czy się po prostu zerwał.
>
Rozrząd jest tam taki: małe koło na wale, 2x większe koła na wałku
rozrządu i pompie wtryskowej, napinacz.
Pompa wody napędzana z paska klinowego, żadnych dodatkowych rolek.
Silnik miał połamane zawory i dziurę w tłoku, była kolizja. Po zdjęciu
osłony rozrządu widać, że koła nie zgrywają sie na punktach. Silnik był
zablokowany, a dzień wcześniej pracował prawidłowo. Nawet rano,
akumulator był w stanie nim kręcić. Czyli musiało przeskoczyć podczas
ciągania go na lince.
Pasek cały, nic na to nie poradzę, że obalam twoje zasady, że musiał się
w jakiś sposób zniszczyć.
Może był lużny, może chwilowe naprężenia go tak dojechały, że jednak
udało mu się jednak przeskoczyć. Faktem jest że pasek był na swoim
miejscu i po zdjęciu nie wykazywał żadnych oznak fizycznego uszkodzenia.
--
viktorius
Następne wpisy z tego wątku
- 22.04.20 20:41 cef
- 24.04.20 11:48 viktorius
- 24.04.20 16:59 Budzik
- 24.04.20 23:41 Grzegorz Tomczyk
- 25.04.20 21:48 viktorius
- 29.04.20 17:57 kk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-08 Akumulator Hyundai
- 2024-11-08 Warszawa => Manager/Specialist e-commerce (B2C) <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-08 znaj podstawe
- 2024-11-08 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=