eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNie mogę uruchomić silnika › Re: Nie mogę uruchomić silnika
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!4.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!usenet.goja.nl.eu.org!weretis.net!feeder7.news.weretis.ne
    t!news.unit0.net!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neos
    trada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neost
    rada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Nie mogę uruchomić silnika
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5e998eb0$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5e99af62$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <20200417164927.008fc0f1@mateusz>
    <5e99c915$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
    <20200417173901.7980d20d@mateusz>
    <5e99d7e1$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <5e99e28e$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    From: JDX <j...@o...pl>
    Organization: N/A
    Date: Fri, 17 Apr 2020 21:27:05 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:52.0) Gecko/20100101 Thunderbird/52.9.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5e99e28e$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 18
    Message-ID: <5e9a0308$0$17343$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 94.42.63.162
    X-Trace: 1587151624 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17343 94.42.63.162:58421
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2676396
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2020-04-17 19:08, J.F. wrote:
    [...]
    > - nowoczesne samochody raczej nie maja problemow z zaplonem. To juz bym
    > sie chyba bardziej bal uszkodzenia jeden swiecy/kabla/cewki - przez
    > ktory benzyna sie moze lac kilometrami,
    Ale ECU współczesnego samochodu wykryje ,,misfire" na którymś cylindrze
    i, tak sobie gdybam, że po jakiejś liczbie takich zdarzeń prostu odetnie
    dopływ paliwa. Np. żeby cuś w katalizatorze nie jebło. I zapewne
    przełączy się też w tryb awaryjny.

    Poza tym nawet najbardziej niedoświadczony kierowca poczuje, że mu bolid
    słabo ciągnie i że silnik tak jakoś dziwnie pracuje i telepie jak dizel.
    I na dodatek zobaczy zapaloną lampkę na desce. Więc jest szansa, ze nie
    będzie kontynuował jazdy. :-)

    Swoją drogą jestem ciekawy, jak te współczesne małe silniki
    trzycylindrowe pracują na dwóch cylindrach. I czy to wystarczy, aby auto
    się jakoś turlało.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: