  • Data: 2020-04-19 08:16:29
    Temat: Re: Nie mogę uruchomić silnika
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-04-17 o 15:59, J.F. pisze:

    > Ten automagiczny ma wade - nie naladuje aku mocno rozladowanego.
    > Wiec trzeba miec dwa.

    A na czym polega problem z tym naładowaniem całkowicie rozładowanego?

    Kilka lat temu rozładował mi się (głównie od niejeżdżenia) akumulator
    raptem roczny i próbowałem go naładować jakąś chińską (chyba nie
    automagiczną) ładowarką o prądzie ładowania 4A - i ten proces nic nie dawał.
    W sklepie zbadali akumulator i powiedzieli, że jest nieuszkodzony tylko
    rozładowany
    i naładowali mi go i te kilka lat działa. Samochód tak sobie jeździł
    przez te kilka lat
    ok 10km raz na tydzień i ostatnio przy chłodzie porannym ledwo zakręcił.