  • Data: 2020-04-17 23:03:52
    Temat: Re: Nie mogę uruchomić silnika
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 17 kwietnia 2020 14:40:56 UTC-5 użytkownik JDX napisał:
    > On 2020-04-17 18:31, s...@g...com wrote:
    > [...]
    > IMO niezbyt logiczna odpowiedź.

    To trza zmienic opinie.

    > Pierwszy raz słyszę o napinaczach
    > hydraulicznych, ale jeśli hydraulika takiego napinacza jest zasilana z

    To trza sie interesowac.

    https://allegro.pl/kategoria/rozrzad-napinacze-paska
    -rozrzadu-50845?string=Napinacz%20hydrauliczny%20pas
    ka%20rozrz%C4%85d&bmatch=baseline-product-cl-eyesa2-
    engag-dict43-aut-1-1-0318

    > pompy oleju, to przez krótka chwilę podczas uruchamiania pracuje ,,na
    > sucho", tak jak i reszta silnika, niezależnie od tego, czy odpalamy
    > rozrusznikiem czy na pych. Natomiast jeśli napinacz byłby zasilany z
    > oddzielnego obwodu hydraulicznego napędzanego np. jakąś małą elektryczną
    > pompką (w co wątpię), to pewnie działałby tak samo niezależnie od metody
    > uruchamiania silnika.

    Istotne jest ze wielkiej roznicy nie ma ale jak jest to w sumie tylko taka.
    czy to duza roznica i czy tak naprawde na cokolwiek wplywa to juz inna sprawa.