  • 31. Data: 2020-08-27 15:37:04
    Temat: Re: Nie mam dokąd jeździć elektrykiem
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 27.08.2020 o 14:14, Cavallino pisze:

> [...]
    > Ja nie mam z tym problemu, więc nie muszę żebrać.
    > Jutro znowu rundka do Gdyni z planem kosztów przejazdu 0 zł.
    >
    > I muszę Cię zmartwić - 1000 km przejechane w ciągu poprzedniego tygodnia
    > też nie sprawiło że musiałem drżeć o dojechanie, żebrać o prąd, lub
    > ładować się z gniazdka 220.
    >
    > Podróż w każdą stronę z jednym godzinnym postojem.....
    > Strata rzędu może 1,5h w stosunku do spalinówki.
    > Czyli de facto 0,5h (jechałbym szybciej niż 110-120), bo na obiad i tak
    > bym się gdzieś zatrzymał, może nawet częściej i w sumie na dłużej.

    Ale to tylko dlatego, że MY wszyscy jeździmy nadal na PB/ON/LPG. Obecnie
    elektryki, to znikomy procent pojazdów, ale czym ich udział będzie
    większy, tym więcej będziesz płacił za "tankowanie" i dłużej czekał w
    kolejce.

  • 32. Data: 2020-08-27 15:44:31
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 27 Aug 2020 12:22:58 +0100, K napisał(a):

    > Kolejny glupek. Po co ci w ogole samochod jakikolwiek, startujesz z domu
    > taksowka, hulajnoga elektryczna do dworca/lotniska. Cala reszte mozesz
    > wynajac na miejscu. I wszystko pasuje do teorii.

    Dlatego nie opłaca się dziś mieć samochodu. I bym nie miał ale raz czy
    dwa do roku muszę przewieźć łódkę na Mazury/inną wodę a tego koleją nie
    zrobię. Całą resztę wynajmuję na miejscu :)
    (Dlaczego nie łódki? Bo drugiej takiej w Polsce nie ma :)
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 33. Data: 2020-08-27 15:48:52
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 27 Aug 2020 13:39:50 +0200, collie napisał(a):

    > No tu już, dawaj taki dworzec w Warszawie, gdzie jest darmowy parking,
    > może i mnie się przyda. Suwerenie ze Ściany Wschodniej*.
    >
    > * Ściana Wschodnia to stan umysłu

    Akurat jestem ze ściany zachodniej, a ten stan umysłu jest dużo lepszy
    niż gdzieś w warszawce na ścianie wschodniej. A jak nie ma tam dworca to
    można zacząć z Grójca. W-wa leży gdzieś obok Grójca, nie? :) No i czemu
    jak nie macie w tej warszawce przyzwoitego dworca to se nie wybudujecie?
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 34. Data: 2020-08-27 16:11:19
    Od: collie <c...@v...pl>

    W czwartek, 27.08.2020 o 15:48, Jacek Maciejewski napisał:

> [...]
    > można zacząć z Grójca. W-wa leży gdzieś obok Grójca, nie? :) No i czemu
    > jak nie macie w tej warszawce przyzwoitego dworca to se nie wybudujecie?

    No widzisz, świergolić (eufemizm) jak potłuczony kanarek to każdy
    najmądrzejszy w całej wsi suweren potrafi - "startujesz z takiego
    dworca gdzie jest darmowy parking, nawet w W-wie znajdziesz" - ale
    jak go spytać o konkret, to świergoli (eufemizm) nie na temat o Grójcu.
    Pewnie Cię suszy, bo do pińcet plus jeszcze parę dni zostało i stąd
    od miazmatów łeb Ci napier...

  • 35. Data: 2020-08-27 16:16:00
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-08-27 09:47, Jacek Maciejewski wrote:

    > Współczujemy. Ale jest rada, jedź nim na dworzec

    Na obiad?

    > a na miejscu sobie coś
    > wynajmij. Brykę, hulajnogę, wg.potrzeb.

    Kiedy już wszystko mam.

  • 36. Data: 2020-08-27 16:20:34
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 27 Aug 2020 16:11:19 +0200, collie napisał(a):

> [...]
    > jak go spytać o konkret, to świergoli (eufemizm) nie na temat o Grójcu.
    > Pewnie Cię suszy, bo do pińcet plus jeszcze parę dni zostało i stąd

    Inaczej jak przez sprowadzenie do absurdu rozmowy z tobą się nie da
    prowadzić. Jesteś zatem tam gdzie chciałeś, w głupoty ogrodzie.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 37. Data: 2020-08-27 16:21:33
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 27 Aug 2020 16:16:00 +0200, kk napisał(a):

    > Kiedy już wszystko mam

    Współczujemy. Jak ty teraz będziesz żyć skoro wszystko już masz?
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 38. Data: 2020-08-27 16:58:44
    Od: K <n...@e...com>

    On 27/08/2020 14:44, Jacek Maciejewski wrote:

> [...]
    > zrobię. Całą resztę wynajmuję na miejscu :)
    > (Dlaczego nie łódki? Bo drugiej takiej w Polsce nie ma :)

    Punkt widzenia zalezy od punku siedzenia jak zwykle. Rozni ludzie, rozne
    potrzeby. Jakbym mieszkal w centrum miasta, nie mial rodziny, psa itp to
    bym pewnie popierdalal do pracy na hulanodze elektrycznej zakladajac
    oczywiscie, ze nie moglbym pracowac z domu.

  • 39. Data: 2020-08-27 17:13:50
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 27.08.2020 o 11:37, ToMasz pisze:

    > powiedz to rodzinie z 2 dzieci, które ze sobą na urlop biorą wózek,
    > rowery i tonę gratów.
    >
    > ToMasz
    >
    > ps bilet katowice gdańsk - 78zł. 4 osoby=312zł. paliwo do diesla na tej
    > trasie kosztuje mniej niż 200.

    Nie żeby coś, ale bilet rodzinny 2+2 Katowice-Gdańsk kosztuje 215 zł na
    jutro, a poniżej 200 jeśli kupiony z wyprzedzeniem.

    MJ

  • 40. Data: 2020-08-27 17:16:47
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 27 Aug 2020 15:37:04 +0200, nadir

> [...]
    > elektryki, to znikomy procent pojazdów, ale czym ich udział będzie
    > większy, tym więcej będziesz płacił za "tankowanie" i dłużej czekał w

    Po raz kolejny, to co piszesz to jest nielogiczna jest bzdura. Teraz ceny
    prądu na ładowarkach są wysokie, bo ładowarka publiczna dużo kosztuje, a
    która poprzez małą ilość pojazdów przez większość czasu stoi pusta, a więc
    nie jest rentowna. Zwiększenie ilości EV zmniejszy ceny.

    --
    Pozdor
    Myjk