-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
et!aioe.org!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!p
eer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!border2.nntp.ams1.giganews.com!nn
tp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01
.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Nie mam dokąd jeździć elektrykiem
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <ri6sug$hd5$1@news.icm.edu.pl>
<1x4g7vyyacksr$.1woh3imulx0p$.dlg@40tude.net>
<ri7usb$708$1@dont-email.me> <ri7vit$h5s$2$Cav@news.chmurka.net>
<ri84ro$kqk$1$horizn@news.chmurka.net>
<ri882b$n59$1$Cav@news.chmurka.net>
From: nadir <n...@h...org>
Date: Thu, 27 Aug 2020 15:37:04 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
Thunderbird/68.11.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <ri882b$n59$1$Cav@news.chmurka.net>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 19
Message-ID: <5f47b6ff$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 95.160.179.138
X-Trace: 1598535423 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17353 95.160.179.138:6780
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2207
X-Received-Body-CRC: 2664616598
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2683425
[ ukryj nagłówki ]W dniu 27.08.2020 o 14:14, Cavallino pisze:
> Nie, jak potrafisz obsłużyć filtry na jednej prostej stronie.
> Ja nie mam z tym problemu, więc nie muszę żebrać.
> Jutro znowu rundka do Gdyni z planem kosztów przejazdu 0 zł.
>
> I muszę Cię zmartwić - 1000 km przejechane w ciągu poprzedniego tygodnia
> też nie sprawiło że musiałem drżeć o dojechanie, żebrać o prąd, lub
> ładować się z gniazdka 220.
>
> Podróż w każdą stronę z jednym godzinnym postojem.....
> Strata rzędu może 1,5h w stosunku do spalinówki.
> Czyli de facto 0,5h (jechałbym szybciej niż 110-120), bo na obiad i tak
> bym się gdzieś zatrzymał, może nawet częściej i w sumie na dłużej.
Ale to tylko dlatego, że MY wszyscy jeździmy nadal na PB/ON/LPG. Obecnie
elektryki, to znikomy procent pojazdów, ale czym ich udział będzie
większy, tym więcej będziesz płacił za "tankowanie" i dłużej czekał w
kolejce.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.08.20 15:44 Jacek Maciejewski
- 27.08.20 15:48 Jacek Maciejewski
- 27.08.20 16:11 collie
- 27.08.20 16:16 kk
- 27.08.20 16:20 Jacek Maciejewski
- 27.08.20 16:21 Jacek Maciejewski
- 27.08.20 16:58 K
- 27.08.20 17:13 Michal Jankowski
- 27.08.20 17:16 Myjk
- 27.08.20 17:17 Michal Jankowski
- 27.08.20 17:31 K
- 27.08.20 17:54 Shrek
- 27.08.20 18:03 Shrek
- 27.08.20 18:17 yabba
- 27.08.20 18:20 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
Najnowsze wątki
- 2024-12-30 Moduł BT BLE 5.0
- 2024-12-30 Łódź => Application Security Engineer <=
- 2024-12-30 Lublin => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-30 Nowy Outlander PHEV w PL
- 2024-12-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-30 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-28 Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- 2024-12-29 Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S