  • 1. Data: 2020-08-21 00:49:17
    Temat: Jaka teraz kamera / rejestrator?
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Parę lat temu kupiłem G1WH i była OK, ale...
    Po tych paru latach akumulatorek stracił pojemność do bliskiej zeru, a
    przede wszystkim gumowa część przyssawki nie trzyma się plastikowej,
    więc kamerka ciągle spada.

    Jaką kamerkę kupić teraz?
    Przede wszystkim musi starczyć na więcej lat, czyli musi mieć
    kondensator zamiast akumulatorka i musi mieć sensownie wykonaną
    przyssawkę, która się nie rozpadnie.

    Nie musi być najtańsza ze wszystkich, ma nie być szajs.

    Bardzo proszę o podpowiedzi.

  • 2. Data: 2020-08-21 08:18:39
    Temat: Re: Jaka teraz kamera / rejestrator?
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 21/08/2020 00:49, Poldek wrote:
    > Parę lat temu kupiłem G1WH i była OK, ale...
    > Po tych paru latach akumulatorek stracił pojemność do bliskiej zeru

    Jest łatwo wymienialny. W kamerze jest tyle miejsca że nawet nie ma
    sensu kupowac identycznego. Roboty na całe 5 minut.

    > Jaką kamerkę kupić teraz?

    Polecają 70MAI. Duzo filmów nakreconych tą kamerą jest obecnie na necie.
    Jest, jak widać, popularna.

  • 3. Data: 2020-08-21 09:51:32
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-08-21 o 08:18, heby pisze:

> [...]
    > sensu kupowac identycznego. Roboty na całe 5 minut.

    > Polecają 70MAI. Duzo filmów nakreconych tą kamerą jest obecnie na necie.

    Czy widział ktoś w miarę współczesny i dostępny w handlu
    wideorejestrator w obudowie z opuszczanym ekranem?
    Coś, jak np. Manta MM308s.

    Albo są w miarę dobre, ale bez ekranu, albo jakieś dziwaczne wynalazki
    przypominające dawny aparat fotograficzny Ami.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 4. Data: 2020-08-21 09:57:27
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 21/08/2020 09:51, Adam wrote:
    > Czy widział ktoś w miarę współczesny i dostępny w handlu
    > wideorejestrator w obudowie z opuszczanym ekranem?

    Nie, ale też nie potrzebuje. Ekran w 70MAI jest ok. Ta kamera ma inną
    wadę: gada i nie da się tego wyłaczyć.

  • 5. Data: 2020-08-21 10:47:36
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-08-21 o 09:57, heby pisze:

    > Nie, ale też nie potrzebuje. Ekran w 70MAI jest ok. Ta kamera ma inną
    > wadę: gada i nie da się tego wyłaczyć.

    W samochodach instaluję kamerki nad lusterkiem, a tam jest dość mało
    miejsca. Do tej pory zawsze robiłem sobie własny "statyw", mocowany pod
    stopą lusterka, a do niego dopiero uchwyt kamery.
    Mocowania do szyby nie przewiduję.

    Stąd też najbardziej mi pasuje płaska, z opuszczanym ekranem.
    Może na próbę wezmę 70MAI i zobaczę, jak to da się użyć.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 6. Data: 2020-08-21 10:51:36
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 21/08/2020 10:47, Adam wrote:
    > Może na próbę wezmę 70MAI

    Jak się "bierze na próbę"?

  • 7. Data: 2020-08-21 11:01:45
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-08-21 o 10:51, heby pisze:

    > Jak się "bierze na próbę"?

    Jeśli u mnie nie sprawdzi się z jakiegokolwiek powodu, to mam jeszcze
    dwa auta bez kamer - tam pójdzie.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 8. Data: 2020-08-21 11:46:32
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-08-21 o 00:49, Poldek pisze:

> [...]
    > przyssawkę, która się nie rozpadnie.
    >
    > Nie musi być najtańsza ze wszystkich, ma nie być szajs.

    Kamerkę można zamontować/przykleić do dowolnego uchwytu na telefon za 5 zł.
    T.

  • 9. Data: 2020-08-21 14:00:02
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W zasięgu wycieraczek, czy powyżej?

    -----

  • 10. Data: 2020-08-21 16:47:40

    > Jak się "bierze na próbę"?

    W X-komie zwracam w ciągu chyba 14 dni bez problemu.
    Fakt mam w mieście ich stacjonarny sklep ;-)
    Zwróciłem tak kiedyś lusterko z kamerą (i nie tylko) bo za duże za
    ciężkie...

    A w temacie. Też zmierzam w kierunku xiaomi bo na tej firmie się do tej
    pory nie zawiodłem.
    Np. 70mai 1S. BEZ EKRANU. bo i tak wożę/ładuję zawsze smartfona.