  • Data: 2011-02-17 23:30:58
    Temat: Re: Nie gry?? LEDów
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Dariusz K. Ładziak napisał:

    > To ja byłem potentatem w tej branży - matka swego czasu prowadziła sklep
    > papierniczy i znajomości w branży miała - papier był pakowany w papier,
    > papier handlowy sprzedawano a papier w który papier handlowy był
    > opakowany to był odpad - obskakiwałem parę okolicznych sklepów
    > papierniczych i normę za całą klasę wyrabiałem...
    > A że nauczyciele byli sensowni a dopiero wyżej zaczynało się trepostwo
    > to wszyscy byli very happy - w sprawozdaniu ilość makulatury się
    > zgadzała, wychowawca miał spokój, koledzy mieli spokój, co najwyżej ze
> [...]

    Myśmy to w końcu załatwili systemowo. Ojciecj jednego z kolegów
    pracoawł w jakimś biurze projektowym, zorganizował więc co trzeba.
    Pewnego dnia przed szkołą pojawiła się ciężarówka i skitrała stos
    makulatury przed wejściem do szatni. Wszyscy mieli wzorowe (jeśli
    czym innym nie podpadli). A papierzyska poniewierały się przez rok
    po całej szkole, dopiero w wakacje toto gdzieś wywieźli (być może
    na wysypisko).

    Ja w każdym razie jestem wciąż pod wrażeniem osiągnieć socjalizmu.
    Pomysł dostarczania makulatury do szkół, to coś na miarę twórczości
    takiej jak "eksport wewnętrzny".

    --
    Jarek