  • Data: 2011-02-17 23:22:36
    Temat: Re: Nie gryźć LEDów
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Mario napisał:
> [...]
    bezpieczne-dla-zdrowia,wid,13130114,wiadomosc.html

    > Ano tak - ty jesteś technolog. Ja tylko dyplom robiłem z GaAs. A z tego
    > co pamiętam to akurat arsen nie jest w tym związku bardzo stabilny - w
    > przeciwieństwie do jego obecności jako domieszka w Si.

    W krzemie jest go faktycznie tak sobie i dopiero masowe wyrzucanie
    odpadów poprodukcyjnych z zakładów półprzewodnikowych stanowi
    jakikolwiek problem - a arsenek galu obrabia się termicznie pod
    ciśnieniem w parach arsenu żeby arsen z arsenku galu nie próbował
    uciekać. Ciśnienia par arsenu do pięciu barów potrafią w procesach
    technologicznych dochodzić.

    --
    Darek