  • 1. Data: 2011-09-01 11:39:38
    Temat: Nie działa bezprzewodowe łącze
    Od: "rs" <i...@p...onet.pl>

    Kupiłem bezprzewodowy router.
    Skonfigurowałem go i niby wszytsko ok.
    Do routera w gniazdo WAN podłączyłem kabel od neta.
    Niestety nie ma internetu na kompie?
    Czy może w złym miejscu położony router czy inna przyczyna, że nie ma neta
    przez bezprzewodowy router ?

    6427 (20110901) __________

  • 2. Data: 2011-09-01 11:52:45
    Temat: Re: Nie działa bezprzewodowe łącze
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Thu, 1 Sep 2011 13:39:38 +0200, rs napisał(a):

    > Czy może w złym miejscu położony router czy inna przyczyna, że nie ma neta
    > przez bezprzewodowy router ?
    >
    > __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow
    6427 (20110901) __________

    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    1.Wywal sygnaturę esetu z postów.
    2.Czy masz kartę wifi (radiową) w komputerze?
    3. Czy ustanowiłeś z jej pomocą jakieś połączenie sieciowe?
    (sterownik+konfiguracja)
    4. czy skonfigurowałeś odpowiednio ruter (szyfracja, hasło itd)?
    5. Jakby co, to jaki to ruter? I jaki komp? (wróżka ma urlop)
    --
    Jacek

  • 3. Data: 2011-09-01 14:59:25
    Temat: Re: Nie dzia?a bezprzewodowe ??cze
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    rs pisze:
    > Kupi?em bezprzewodowy router.
    > Skonfigurowa?em go i niby wszytsko ok.
    > Do routera w gniazdo WAN pod??czy?em kabel od neta.
    > Niestety nie ma internetu na kompie?
    > Czy mo?e w z?ym miejscu po?o?ony router czy inna przyczyna, ?e nie ma neta
    > przez bezprzewodowy router ?

    Zacznij od tego:
    A.podepnij kompa do routera kabelkiem do portów LAN.
    Jeśli nie ma neta:
    B.rób factory reset routera
    Jeśli dalej nie ma neta:
    C. W przypadku sieci kablowych (np. kiedyś Aster), należało przypisać
    adres MAC routera poprzez specjalną stronę www.

    Jeśli na kablu do portu LAN jest net, a nie ma go bezprzewodowo, sprawdź
    czy komp się połączył po wifi. Jeśli nie, sprawdź ustawienia WLAN w
    routerze (WEP,WPA, hasło).

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2011-09-01 20:00:48
    Od: Jerzy Dombczak <j...@o...eu>

    W dniu 2011-09-01 13:39, rs pisze:
> [...]
    6427 (20110901) __________

    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    Naucz sie czytac i przeczytaj instrukcje obslugi.

  • 5. Data: 2011-09-02 12:32:22
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > 1.Wywal sygnaturę esetu z postów.
    Tak przy okazji. Przekaż w dwóch słowach (choćby męskich) jak,
    bo w domu mam eseta i nie potrafiłem dotrzeć tam gdzie się go wywala.
    (nie pamiętam jaki, jeżeli to istotne z domu podam).

    Artur(m)

  • 6. Data: 2011-09-02 14:21:04
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Fri, 2 Sep 2011 14:32:22 +0200, Artur(m) napisał(a):

> [...]
    > bo w domu mam eseta i nie potrafiłem dotrzeć tam gdzie się go wywala.
    > (nie pamiętam jaki, jeżeli to istotne z domu podam).

    NOD32 - 4.2.71.2 Okno główne Eset>Ochrona programów poczty e-mail>Oznacz
    wysyłaną wiadomość e-mail>Tylko zainfekowana poczta
    --
    Jacek

  • 7. Data: 2011-09-02 17:52:42
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Jerzy Dombczak" napisał w wiadomości grup
    > Naucz sie czytac i przeczytaj instrukcje obslugi.

    W instrukcji raczej nie będzie napisane, czy ISP ma filtrację adresów mac. :)

  • 8. Data: 2011-09-02 23:38:36
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    http://forum.softgroup.pl/viewtopic.php?t=20

  • 9. Data: 2011-09-03 15:57:27
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 2.9.2011, qwerty napisał(a):

    > Użytkownik "Jerzy Dombczak" napisał w wiadomości grup
    >
    > W instrukcji raczej nie będzie napisane, czy ISP ma filtrację adresów mac. :)

    No ale będzie co zrobić na wypadek gdyby miał. ;D
    A nie zaszkodzi "to" zrobić niezależnie od tego czy ma czy nie.
    --
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://www.pajacyk.pl/

  • 10. Data: 2011-09-05 05:59:54
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > NOD32 - 4.2.71.2 Okno główne Eset>Ochrona programów poczty
    > e-mail>Oznacz
    > wysyłaną wiadomość e-mail>Tylko zainfekowana poczta

    Dzięki wypróbuje.

    Artur(m)