  • 1. Data: 2011-09-02 07:24:13
    Temat: Do posiadaczy dyskow Samsung HD155UI i HD204UI
    Od: RemeK <g...@d...null>

    Witam

    Trafilem na info o tym, ze dyski z serii green o pojemnosciach 1,5 i 2TB
    (HD155UI/HD204UI) maja bledy w firmware. Jest patch do ich naprawienia. Moze
    kogos to zainteresuje, bo to chyba popularne dyski.

    http://sourceforge.net/apps/trac/smartmontools/wiki/
    SamsungF4EGBadBlocks

    --
    pozdro
    RemeK

  • 2. Data: 2011-09-02 07:30:37
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "RemeK" napisał w wiadomości grup
> [...]
    > (HD155UI/HD204UI) maja bledy w firmware. Jest patch do ich naprawienia. Moze
    > kogos to zainteresuje, bo to chyba popularne dyski.

    No ładnie...
    Seagate wykupił samsunga i znowu zje**ł dyski.

  • 3. Data: 2011-09-02 09:16:07
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

> [...]
    > (HD155UI/HD204UI) maja bledy w firmware. Jest patch do ich naprawienia. Moze
    > kogos to zainteresuje, bo to chyba popularne dyski.

    Jest z tym troche zametu...

    - Blad moze sie ujawnic tylko, gdy dysk pracuje w trybie AHCI.

    - Z tego co pisza, to dyski wyprodukowane po listopadzie 2010 r. sa od bladu
    wolne.

    Ja akurat wlasnie kupilem HD204UI z data 06.2011 na nalepce, ale ma firmware w
    wersji: 1AQ10001 czyli niby tej samej, co stare dyski zawierajace blad. Jednak
    na podanej przez Ciebie stronie pisza, ze wgranie nowszego firmware - nie
    zmienai numeru wersji. Pewnie wiec numer jest stale ten sam. Poniewaz jednak nie
    uzywam AHCI, nie bede sie bawil we wgrywanie patcha firmware'u, który na 99% i
    tak juz mam wgrany fabrycznie (mimo starego numeru).

    Pozdrawiam,

    latet

  • 4. Data: 2011-09-02 20:06:18
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    RemeK wrote:
    > Trafilem na info o tym, ze dyski z serii green o pojemnosciach 1,5 i 2TB
    > (HD155UI/HD204UI) maja bledy w firmware. Jest patch do ich naprawienia. Moze
    > kogos to zainteresuje, bo to chyba popularne dyski.

    prawie rok za pozno sie obudziles, wszystkie dyski z 2011 sa wolne od bledu
    niestety jakis debil z samsunga zdecydowal ze po zalataniu krytycznej dziury
    w firmware nie zmienila sie jego wersja\nazwa

  • 5. Data: 2011-09-02 21:04:30
    Od: RemeK <g...@d...null>

    Dnia Fri, 2 Sep 2011 21:06:18 +0100, m4rkiz napisał(a):

    > prawie rok za pozno sie obudziles, wszystkie dyski z 2011 sa wolne od bledu

    Moze i tak, tylko czemu zakladasz, ze nikt nie ma dysku z 2010? Np. ja mam.

    --
    pozdro
    RemeK

  • 6. Data: 2011-09-03 15:44:53
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 2.9.2011, RemeK napisał(a):

    > Moze i tak, tylko czemu zakladasz, ze nikt nie ma dysku z 2010? Np. ja mam.

    No i co? Problem wystąpił zanim "załatałeś"?
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://giveawayoftheday.com/

  • 7. Data: 2011-09-03 19:08:18
    Od: RemeK <g...@d...null>

    Dnia Sat, 3 Sep 2011 16:44:53 +0100, Michal Lukasik napisał(a):

    > No i co? Problem wystąpił zanim "załatałeś"?

    Powinienem (ja lub ktokolwiek) czekac az wystapi? Nie wystapil, bo nie
    zdazylem wiele z tym dyskiem jeszcze powalczyc - na szczescie.

    --
    pozdro
    RemeK

  • 8. Data: 2011-09-04 13:04:00
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 3.9.2011, RemeK napisał(a):

    > Powinienem (ja lub ktokolwiek) czekac az wystapi? Nie wystapil, bo nie
    > zdazylem wiele z tym dyskiem jeszcze powalczyc - na szczescie.

    Chodzi mi o to, że panikujesz i za bardzo nie wiesz z jakiego powodu. ;D
    U wielu mimo takiej możliwości problem się nie pojawił. A Ci pechowcy, u
    których problem wystąpił wiedzieli o poprawce już dawno. Wielu też
    wiedziało zanim dysk kupiło, a przynajmniej Ci co kupują świadomie
    i przed zakupem robą "małe rozeznanie".
    --
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://www.pajacyk.pl/

  • 9. Data: 2011-09-04 15:49:56
    Od: "Seba_Fan" <s...@p...onet.skasuj-to.pl>

    Uzytkownik "RemeK" <g...@d...null> napisal w wiadomosci
> [...]
    > Moze
    > kogos to zainteresuje, bo to chyba popularne dyski.

    od dawna to info jest, ja juz 6 sztuk zmienilem, problem to taki ze nie
    wiedamo jaki sie ma FW