  • Data: 2011-03-17 18:54:21
    Temat: Re: Nie chce zapalic gsx r 750
    Od: Kuczu <q...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-17 19:32, Grzybol pisze:

    > To zdecydowanie wolałbym iskry. W życiu mi się nie zdarzyło, żeby świece
    > padły po zbyt krótkim odpaleniu. A odpalałem tego w życiu troche:-) Tak
    > wogóle to problemy ze świecami to z tego co pamiętam miałem raczej z
    > 2-taktami, tylko i wyłącznie.

    No dlatego ja omijam zwykle NGK. W moim sprobowalem raz NGK bo akurat
    nic innego nie mialem a poprzednie swiece zabilem ssaniem. Padly mi tego
    samego dnia. Bosch, Accel, HD, Beru, Champion smigaja zawsze jak ta lala.

    W GSX NGK padaly mi jak muchy, Denso znosily dzielnie wszystkie wymysly
    kranikowo-gaznikowe.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/