  • Data: 2011-03-18 01:17:44
    Temat: Re: Nie chce zapalic gsx r 750
    Od: "James" <n...@d...for.spam> szukaj wiadomości tego autora

    "Kuczu" <q...@g...com> wrote...
    > Autowe zyja i zyja. Moturowe nie.

    > To juz wiesz. Ja to mialem nieraz i staram sie zawsze wygrzac swiece,
    > zwlaszcza nowe. Kiedys mi padly nowiutkie, wszystkie 4 naraz, bo motocykl
    > odpalilem, pochodzil 2 minuty i zgasl. Wiecej na tych swiecach nie
    > odpalil.

    No patrz... czlowiek sie uczy cale zycie. Ilez to ja razy w ciagu ostatnich
    20 (+kilka) lat uruchomilem silnik, wyjechalem z garazu i zgasilem go zeby
    zamnac garaz i ubrac sie. I nigdy nie padly mi swiece... chyba cos zle
    robie, bo nie popsulem ani jednej. A pojazdy rozne byly, motorynka, MZ150,
    Jawa 350, LS650, CBR600 i kilka innych. Swiece wymieniam jak przychodzi na
    to czas z racji przebiegu, nigdy z powodu awarii. Co ja robie zle?

    A tak na marginesie, co sie w swiecy moze popsuc? Elektroda nasiąka benzyna,
    izolator mieknie? Czy moze juz taki postep, ze swieca przewiduje, ze dalej
    nie jedziesz i przestaje palic? Wbrew pozorom serio nie wiem co moze sie
    popsuc w swiecy. Rozumiem, ze mechanicznie mozna ja rozwalic albo moga
    wypalic sie elektrody, ale popsuc nowa swieca??

    James