  • 11. Data: 2010-10-16 17:59:32
    Temat: Re: Nie b?d? ust?powa? policji.
    Od: Olek <a...@d...pl>

    W dniu 2010-10-16 17:47, to pisze:

    > Nie dzwonię po policję na wszelki wypadek, jak mam zamiar zaprosić gości.

    hahaha i co mówisz?

  • 12. Data: 2010-10-16 18:20:53
    Temat: Re: Nie będę ustępował policji.
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-10-16 12:31:42 +0200, WW <w...@v...pl> said:

    > Witam
    > Większość z nas, widząc samochód na sygnale odruchowo ustępuje mu
    > drogę. Od dziecka wpajano nam, że na sygnale, to znaczy, że coś się
    > stało, że potrzebna pomoc.
    > Tymczasem wczoraj, młodych bysiów w policyjnych mundurkach, wieziono na
    > zabezpieczenie meczu.
    > Oczywiście, suki jechały na sygnale - cala kolumna.

    No, to wszystko było OK.
    Poczytaj jakiś książki, ustawy...
    Powoli oczywiście.

    --
    Bydlę

  • 13. Data: 2010-10-16 18:55:27
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2010-10-16 18:20, Bydlę pisze:

    > No, to wszystko było OK.
    > Poczytaj jakiś książki, ustawy...
    > Powoli oczywiście.

    No to powoli, abyś zrozumiał.

    Art. 53
    2. Kierujący pojazdem uprzywilejowanym może, pod warunkiem zachowania
    szczególnej ostrożności, nie stosować się do przepisów o ruchu pojazdów,
    zatrzymaniu i postoju oraz do znaków i sygnałów drogowych tylko w razie,
    gdy:

    1. uczestniczy:

    1. w akcji związanej z ratowaniem życia, zdrowia ludzkiego lub
    mienia albo koniecznością zapewnienia bezpieczeństwa lub porządku
    publicznego albo
    2. w przejeździe kolumny pojazdów uprzywilejowanych,
    3. w wykonywaniu zadań związanych bezpośrednio z zapewnieniem
    bezpieczeństwa osób zajmujących kierownicze stanowiska państwowe, którym
    na mocy odrębnych przepisów przysługuje ochrona;

    Odpowiedz mi zatem, który z powyższych warunków spełniała kolumna ok. 10
    suk wiozących chłopców w mundurkach na mecz futbolowy ?.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 14. Data: 2010-10-16 19:33:46
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 16 Oct 2010 17:59:32 +0200, Olek napisał(a):

    > hahaha i co mówisz?

    A co ma mówić jak nie dzwoni? :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 15. Data: 2010-10-16 19:34:41
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 16 Oct 2010 18:55:27 +0200, WW napisał(a):

> [...]
    >
    > Odpowiedz mi zatem, który z powyższych warunków spełniała kolumna ok. 10
    > suk wiozących chłopców w mundurkach na mecz futbolowy ?.

    1.1. Albo i 1.2.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 16. Data: 2010-10-16 19:45:47
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    WW w <news:i9clec$sjk$1@node1.news.atman.pl>:

> [...]
    ~~

> [...]

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > mienia albo koniecznością zapewnienia bezpieczeństwa lub porządku
    ^^
    > publicznego
    ^^^^^^^^^^^^^

    No to już pasuje, bo uczestniczyli w takiej akcji, ale gdyby było Ci mało to
    popatrz na tekst, który napisałeś(wężkiem ~~ Jasiowi podkreśliłem) i na ten
    poniżej

    > 2. w przejeździe kolumny pojazdów uprzywilejowanych,

    > Odpowiedz mi zatem, który z powyższych warunków spełniała kolumna ok. 10
    > suk wiozących chłopców w mundurkach na mecz futbolowy ?.

    Patrz powyżej.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 17. Data: 2010-10-16 19:46:14
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Z całym szacunkiem, ale mnie to przeraża, że nikt nie patrzy w lusterka
    jak cos jedzie na sygnale, musze trąbić, żeby ludzie ruszyli, jak cielęta.

  • 18. Data: 2010-10-16 20:38:28
    Temat: Re: Nie bede ustepowa? policji.
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-10-16 17:05, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

    > Tyle, ze impreza masowa to taka powyżej 1000 osób. A oczywiście jak
    > robisz imprezę dla 100 osób to warto zapewnić zabezpieczenie medyczne.
    > Cena 300 zł jest nieco wygórowana, można i za 100/200 zł/h
    >
    > Seco

    Racja. To dwa różne przypadki. Impreza masowa, a impreza
    integracyjna ;) . Jak chłopaki chcą się tylko nachlać, to
    zabezpieczenie raczej w gumki i panienki, a nie medyczne.
    Ale jak chcą sobie polatać po torze, albo po prywatnym terenie,
    to lepiej taką karetkę "kupić".

  • 19. Data: 2010-10-16 20:51:33
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-10-16 14:41, to pisze:
    > begin J.F.

    > Za ochronę meczu powinien płacić organizator. To w ogóle skandal, ze
    > publiczne pieniądze idą na coś takiego.

    Myślę że płaci.

    Jak chcesz radiowóz (zresztą to samo dotyczy np. strażaków czy
    pogotowia) mnie oddelegowany do obsługi imprezy, to się za to płaci.

    Chociaż nie wiem jak to jest w przypadku tego typu imprez "wysokiego
    ryzyka". Bo może formalnie wymagane jest tylko zgłoszenie imprezy na
    policji, a policja wtedy już przyjeżdża prewencyjnie sama.

  • 20. Data: 2010-10-16 21:42:49
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 16.10.2010 Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl> napisał/a:

    > Tyle, ze impreza masowa to taka powyżej 1000 osób. A oczywiście jak
    > robisz imprezę dla 100 osób to warto zapewnić zabezpieczenie medyczne.
    > Cena 300 zł jest nieco wygórowana, można i za 100/200 zł/h

    Kupowałem za 2000zł brutto fv+nocleg+żarcie - 2 karetki z personelem
    ratownictwa drogowego. Dyżur od piątku 17-1 - odcinek nocny, 9-18 -
    odcinek dzienny. Impreza: rajd offroad.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".