  • 21. Data: 2010-10-16 22:11:15
    Temat: Re: Nie b?d? ust?powa? policji.
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On 16 Oct 2010 15:47:22 GMT, to wrote:
    >begin J.F.
    >
    >Nie dzwonię po policję na wszelki wypadek, jak mam zamiar zaprosić gości.

    Organizator w zasadzie tez nie musi (*) moglby spokojnie poczekac az
    zaczna rozrabiac .. tylko co by wtedy policja zrobila :-)

    J.

    * - tzn musi, bo go ustawa zmusza.

  • 22. Data: 2010-10-16 22:25:08
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin J.F.

    > Organizator w zasadzie tez nie musi (*) moglby spokojnie poczekac az
    > zaczna rozrabiac .. tylko co by wtedy policja zrobila :-)

    Po burdach na jednym czy dwóch meczach powinno się zamknąć dany obiekt na
    pół roku. Wtedy nagle okazałoby się, że problem chuligaństwa na
    stadionach da się bez żadnego problemu wyeliminować i nie jest już
    potrzebna połowa policji z danego miasta na każdym meczu.

    --
    ignorance is bliss

  • 23. Data: 2010-10-16 22:25:33
    Temat: Re: Nie bede ustepowa? policji.
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2010-10-16 17:46, to pisze:
    > begin venioo

    > Poważnie to napisałeś czy tak sobie tylko żartujesz?

    A skad dostaja wyplaty? Z budzetu, ktory jest zasilany podatkami, w tym
    VAT, ktory jest wliczony w kazde nawet najmniejsze gowno.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 24. Data: 2010-10-16 22:34:13
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Sergiusz Rozanski w
    ab.com.pl>:

    > Kupowałem za 2000zł brutto fv+nocleg+żarcie - 2 karetki z personelem
    > ratownictwa drogowego. Dyżur od piątku 17-1 - odcinek nocny, 9-18 -
    > odcinek dzienny. Impreza: rajd offroad.

    Po wycięciu nadmiarowych informacji o piątku wychodzi: 8h+9h razem 17h za
    2000, czyli w granicach 100/200 podanych przez przedpiścę -- mogłeś
    oszczędzić klawiaturę i napisać np.: Zgadza się

    ;P

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 25. Data: 2010-10-16 23:23:51
    Temat: Re: Nie będę ustępował policji.
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-10-16 18:55:27 +0200, WW <w...@v...pl> said:

    > 2. Kierujący pojazdem uprzywilejowanym może, pod warunkiem zachowania
    > szczególnej ostrożności, nie stosować się do przepisów o ruchu
    > pojazdów, zatrzymaniu i postoju oraz do znaków i sygnałów drogowych
    > tylko w razie, gdy:
    >
    > 1. uczestniczy:
    > 2. w przejeździe kolumny pojazdów uprzywilejowanych,

    Czego jeszcze nie rozumiesz?

    --
    Bydlę

  • 26. Data: 2010-10-16 23:47:11
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
    > A co ma mówić jak nie dzwoni? :)

    To samo co przy zapraszaniu nieproszonych :)

    pozdr
    lublex

  • 27. Data: 2010-10-16 23:54:18
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    Użytkownik "venioo" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
    > A skad dostaja wyplaty? Z budzetu, ktory jest zasilany podatkami, w tym
    > VAT, ktory jest wliczony w kazde nawet najmniejsze gowno.

    A może z mandatów z fotoradarów? *)

    *) tak, tak - znam zasadę wspólnego worka podatkowo-budżetowego.

    pozdr
    lublex

  • 28. Data: 2010-10-17 00:02:07
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-10-16 22:34, 'Tom N' pisze:
    > Sergiusz Rozanski w
    ab.com.pl>:

    (ciach) mogłeś
    > oszczędzić klawiaturę i napisać np.: Zgadza się

    Smerf ważniak ;)

  • 29. Data: 2010-10-17 02:36:40
    Temat: Odp: Nie b?d? ust?powa? policji.
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]
    > stadionach da się bez żadnego problemu wyeliminować i nie jest już
    > potrzebna połowa policji z danego miasta na każdym meczu.

    watpie, pilka to raczej tylko pretekst do napierdalania, jak nie ten to
    znajdzie sie inny

  • 30. Data: 2010-10-17 08:46:30
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2010-10-16 19:34, MadMan pisze:

    > 1.1. Albo i 1.2.

    Jeśli przyjmiemy Twój punkt widzenia, to wszystkie policyjne wozy zawsze
    (!) powinny jeździć na syrenie, wszak służą do zapewnienia porządku
    publicznego.
    A nie jeżdżą - dlaczego ?

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P