  • 31. Data: 2010-10-17 08:52:33
    Temat: Re: Nie będę ustępował policji.
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2010-10-16 19:45, 'Tom N' pisze:

    > ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^
    > ^^^^^^^^^^^^^
    >
    > No to już pasuje, bo uczestniczyli w takiej akcji, ale gdyby było Ci mało to
    > popatrz na tekst, który napisałeś(wężkiem ~~ Jasiowi podkreśliłem) i na ten
    > poniżej

    Gdyby z kolei przyjąć Twój punkt widzenia, to też wozy policji powinny
    zawsze jeździć z włączoną syreną i światłami. Jednak słowo akcja raczej
    rezerwował bym do doraźnych działań podjętych w wyniku wymogu chwili a
    nie zaplanowanych z wyprzedzeniem działań prewencyjnych.

    > Patrz powyżej.

    Zatem, jak wozy policyjne jada jeden za drugim to już maja prawo włączyć
    światła i syrenę ?. Ile ich p0owoinno być , wystarczy już 2 a może
    dopiero od 3 ?.
    Dla przykładu, trzy policyjne wozy przewożą umeblowanie do nowego
    posterunku to maja prawo do syreny czy nie ?

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 32. Data: 2010-10-17 08:53:09
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2010-10-16 23:23, Bydlę pisze:

    > Czego jeszcze nie rozumiesz?

    j.w.

  • 33. Data: 2010-10-17 08:54:01
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2010-10-16 19:46, Nex@pl pisze:
    > Z całym szacunkiem, ale mnie to przeraża, że nikt nie patrzy w lusterka
    > jak cos jedzie na sygnale, musze trąbić, żeby ludzie ruszyli, jak cielęta.

    Jeśli kierujesz karetką albo wozem strażackim, możesz na mnie zawsze liczyć.

  • 34. Data: 2010-10-17 09:35:21
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    WW w <news:i9e6fk$6m3$1@node1.news.atman.pl>:

> [...]
    ~~
    >>> 1. uczestniczy:
    ^^

    > Gdyby z kolei przyjąć Twój punkt widzenia, to też wozy policji powinny
    > zawsze jeździć z włączoną syreną i światłami.

    Powinny? Zaraz zapewne zacytujesz odpowiednie przepisy...

    > Jednak słowo akcja raczej
    > rezerwował bym do doraźnych działań podjętych w wyniku wymogu chwili

    Ja taką akcję nazwałbym interwencją

    > Zatem, jak wozy policyjne jada jeden za drugim to już maja prawo włączyć
    > światła i syrenę ?.

    Nie. Patrz niżej [1]

    > Ile ich p0owoinno być , wystarczy już 2 a może
    > dopiero od 3 ?.

    Skoro pierwszy i ostatni mają wysyłać dodatkowo czerwony sygnał świetlny, to
    optowałbym za co najmniej 3

    > Dla przykładu, trzy policyjne wozy przewożą umeblowanie do nowego
    > posterunku to maja prawo do syreny czy nie ?

    [1] Okoliczności, w jakich są używane pojazdy uprzywilejowane w kolumnach
    określił właściwy minister

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 35. Data: 2010-10-17 09:55:36
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2010-10-17 09:35, 'Tom N' pisze:

    > [1] Okoliczności, w jakich są używane pojazdy uprzywilejowane w kolumnach
    > określił właściwy minister

    Możesz je przytoczyć ?

  • 36. Data: 2010-10-17 10:13:27
    Temat: Re: Nie bede ustepowa? policji.
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2010-10-16 23:54, lublex pisze:
    > Użytkownik "venioo" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
    >
    > A może z mandatów z fotoradarów? *)
    >
    > *) tak, tak - znam zasadę wspólnego worka podatkowo-budżetowego.

    Nie wiem, jedyne fotoradary jakie mnie chwycily to od pazernej SM :|

    --
    venioo
    GG:198909

  • 37. Data: 2010-10-17 10:29:47
    Temat: Re: Nie b?d? ust?powa? policji.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "m4rkiz" <a...@b...cpl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > watpie, pilka to raczej tylko pretekst do napierdalania, jak nie ten to
    > znajdzie sie inny

    Nie jesteście na czasie, burdy podczas meczów należą już od dawna do
    rzadkości.
    Teraz w modzie są umówione napierdalanki po lasach tzw. ustawki.
    Jedyne spięcia z policją zdarzają się pod stadionem, gdy organizator da
    ciała z wpuszczaniem ludzi na stadion (w sensie że potrafi 2 h wpuszczać
    kilkuset ludzi).
    A i to jest rzadkie.
    A na meczach już dawno nie ma policji, wystarczy ochrona.
    Policja jeśli już to czeka gdzieś poza stadionem, tak na wszelki wypadek.

  • 38. Data: 2010-10-17 10:32:03
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    WW w <news:i9ea5o$768$1@node1.news.atman.pl>:

    > Możesz je przytoczyć ?

    <http://lmgtfy.com/?q=Okoliczno%C5%9Bci%2C+w+jakich+
    s%C4%85+u%C5%BCywane+pojazdy+uprzywilejowane+w+kolum
    nach>

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 39. Data: 2010-10-17 11:16:09
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On 16 Oct 2010 20:25:08 GMT, to wrote:
    >begin J.F.
    >
    >Po burdach na jednym czy dwóch meczach powinno się zamknąć dany obiekt na
    >pół roku.

    No nie, to jest skandal. Dlaczego chcesz zamykac obiekt, co to on -
    bral udzial w bojce ? :-)
    Nie potrafisz swobie poradzic z wylapaniem chuliganow, to nie
    przerzucaj odpowiedzialnosci :-)

    >Wtedy nagle okazałoby się, że problem chuligaństwa na
    >stadionach da się bez żadnego problemu wyeliminować i nie jest już
    >potrzebna połowa policji z danego miasta na każdym meczu.

    O tak, problem chuliganstwa na stadionach zniknie, bo beda one stale
    zamkniete. Ale problem chuliganstwa zostanie, bo jak ktos chce komus
    dac po mordzie to mu stadion niepotrzebny.

    I strach bedzie z domu wyjsc, a pol policji bedzie miasto patrolowac -
    co akurat popieram, wiecej niz pol powinno :-)

    J.

  • 40. Data: 2010-10-17 12:26:11
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-10-17 08:46, WW pisze:

    > Jeśli przyjmiemy Twój punkt widzenia, to wszystkie policyjne wozy zawsze
    > (!) powinny jeździć na syrenie, wszak służą do zapewnienia porządku
    > publicznego.
    > A nie jeżdżą - dlaczego ?

    Bo załączenie syreny wywołuje totalny chaos w promieniu 100m od pojazdu
    z nią. Na codzień nie jest to potrzebne.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl