  • Data: 2010-10-16 20:51:33
    Temat: Re: Nie bede ustepowa? policji.
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-16 14:41, to pisze:
    > begin J.F.

    > Za ochronę meczu powinien płacić organizator. To w ogóle skandal, ze
    > publiczne pieniądze idą na coś takiego.

    Myślę że płaci.

    Jak chcesz radiowóz (zresztą to samo dotyczy np. strażaków czy
    pogotowia) mnie oddelegowany do obsługi imprezy, to się za to płaci.

    Chociaż nie wiem jak to jest w przypadku tego typu imprez "wysokiego
    ryzyka". Bo może formalnie wymagane jest tylko zgłoszenie imprezy na
    policji, a policja wtedy już przyjeżdża prewencyjnie sama.