    From: KJ Siła Słów <K...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nich szlag trafi debili na motorze !!!
    Date: Fri, 13 May 2011 11:25:19 +0200

    W dniu 2011-05-12 14:47, MZ pisze:

    > Jasne, zwłaszcza te 230 km/h w tunelu Wisłostrady, to w sam raz
    > "ogarnięty motocyklista".

    Ale w czym problem? Boisz się dużych liczb, czy co?

    Ogarnięty bo przez te 10 minut jazdy nie widziałem żadnego spięcia nerwu
    czy tez sytuacji " o kurwa ! wyda nie wyda!?!" i tyle.

    Mi tam wczoraj w bocznych uliczkach na małym skrzyżowaniu wprost z
    chodnika wjechała na ciasną (zaparkowany rząd aut po lewej) rowerzystka,
    nawet nie na przejściu dla pieszych.
    Nie wiem czy miałem 40 na liczniku. Gdybym normalnie patrzył się na
    przepisy i jechał wg nich to wykatapultowałbym idiotkę ładnym lukiem na
    asfalt. Ale ponieważ widać było kilka metrów przede mną że to cielę
    drogowe coś kombinuje (nie, nie dlatego że się obejrzała, tylko po torze
    jazdy) to zamknąłem gaz i... uratowałem jej życie (kurwa prawie jak
    Superman, nie?). W zasadzie powinienem zatrzymać i opierdolić, ale
    ponieważ zareagowałem odpowiednio wcześnie i nawet mi się puls nie
    podniósł to jakoś nie miałem w sobie adrenaliny na dydaktykę.

    Bo jazda na moto polega na myśleniu i pewnej empatii drogowej, dla mnie
    ten gość z filmu myślał i tyle.

    A, ze 230?
    Prędkość nie ma nic wspólnego z szybkością.

    > Jak to leciało? Po DC motory 200 nie jeżdżą?

    A to nie wiem, ja takich rzeczy nigdy nie mówiłem, ale też ja zazwyczaj
    nie podaję żadnych liczb gdzie i jak szybko jechałem.

    KJ