  • Data: 2011-05-13 11:03:08
    Temat: Re: Nich szlag trafi debili na motorze !!!
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-12 14:44, szerszen pisze:

    > hm, jakość filmu jest gówniana, ale na samym początku, przy
    > dąbrowszczaku, zaliczył dwa razy czerwone światła

    jest gówniana więc w sumie nie wiadomo czy wystartował na czerwonych czy
    wpasował się na zielone w momencie kiedy wyszło poza kadr. Nie
    przesądzam w tym przypadku, ale wstrzelić się przed samochody akurat na
    zielone to się dość często zdarza na moto.

    > 8 minuta 8 sekund, kolejne czerwone i mijanka z samochodem

    No, bardzo możliwe że przepałował na czerwonym, wcześniej do tego
    miejsca nie doszedłem (w połowie skońzyłem oglądać bo nic się nie działo).

    > i pieszym na pasach

    IMO pieszy został ominięty kulturalnie, z tyłu, z dużym dystansem, auto
    też przepuścił kulturalnie, co nie zmienia faktu, że prawie na 100% gość
    przejechał na czerwonym.

    > jeśli ty uważasz że wszystko jest ok,

    Masz rację, nie wszystko jest OK, ja tam nie wszystkie przepisy
    wyznaję, ale kilka w tym przejścia dla pieszych (prędkość,
    niewyprzedzanie), czerwone światło wyznaję wręcz fanatycznie.

    Tyle że dalej twierdzę, to nie jest bezmyślna jazda na samobója.

    > to co musiałby zrobić, abyś
    > zmienił zdanie?

    No, ile mogłem już zmieniłem.

    KJ