-
X-Received: by 10.157.18.211 with SMTP id g77mr52659otg.14.1479983064634; Thu, 24 Nov
2016 02:24:24 -0800 (PST)
X-Received: by 10.157.18.211 with SMTP id g77mr52659otg.14.1479983064634; Thu, 24 Nov
2016 02:24:24 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!news.glorb.com!n6no588193qtd.0!news-out.google.com!j8ni2405qtc.0!nntp.goo
gle.com!p16no587271qta.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com
!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Thu, 24 Nov 2016 02:24:24 -0800 (PST)
In-Reply-To: <o16d9u$bl4$1@node2.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=157.203.176.132;
posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
NNTP-Posting-Host: 157.203.176.132
References: <o11loi$mov$1@mx1.internetia.pl> <o1272f$hjl$1@news.chmurka.net>
<o1291v$f13$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<o13odr$j63$1@node1.news.atman.pl>
<6...@g...com>
<o1408o$r42$1@node1.news.atman.pl> <o141b4$u79$6@node2.news.atman.pl>
<o142ft$tcr$1@node1.news.atman.pl> <o1446g$47p$1@node2.news.atman.pl>
<9...@g...com>
<o14g9u$ahg$2@node1.news.atman.pl>
<7...@g...com>
<o16d9u$bl4$1@node2.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <4...@g...com>
Subject: Re: Nic prostszego ...
From: s...@g...com
Injection-Date: Thu, 24 Nov 2016 10:24:24 +0000
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2593529
[ ukryj nagłówki ]W dniu czwartek, 24 listopada 2016 10:53:03 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:
> W dniu 24.11.2016 o 09:38, s...@g...com pisze:
>
> >> Można też i 80. Tylko po to zbudowali za ciężką kasę autostrady, żeby
> >> się po nich szybko przemieszczać. Ja ze swojej strony jak widzę że ktoś
> >> się w lusterku zbliża, to go puszczam. Od tego mi centymetrów w
> >> przyrodzeniu nie ubywa.
> >>
> >
> > Ale nie mamy sytuacji ze trzeba jechać 80. Mamy taka jak opisywałem. Nie stosuj
zagrywek erystycznych.
>
> Dlaczego - skoro można 120@140 lewym pasem, to czemu nie 80?
> Usprawiedliwianie buraka co jedzie 120 lewym, bo może, jest taką właśnie
> zagrywką.
>
> > Dyskutujemy czy se manipulujemy?
>
> Dyskutujemy - dla mnie blokowanie lewego pasa (nieważne ile jedziesz -
> może być i 160@140) jest objawem buractwa. Jeśli dla ciebie to objaw
> wyższej kultury, to się nie dogadamy;)
>
Dla mnie również. Ale to że pojawiają się pojedynczy buracy nie uzasadnia
postulowania zmian globalnych.
Zauważ że nikt nie usprawiedliwia blokowania pasa u nas. I to mimo ze w usiech to
norma i czasem wręcz za poganianie innych mruganiem można by sie spotkac z policją.
Nie koniecznie mandat dostac ale na pewno pogadanke mieć.
> > Sens jest taki że jak jest tłok to pociskać nie można i zamiast 140 trzeba jechac
110-120. To taka wielka katastrofa?
>
> A taka wielka katastrofa zamiast 110 lewym pojechać 100 prawym? Można
> dyskutować na różne sposoby, ale objawem kultury na drodze jest
> postępować tak, jak chciałbyś żeby inni wobec ciebie postępowali i na
> odwrót - brakiem kultury, jechać tak jak ci co cię wkurzają.
>
Oczywiście że masz rację. Tyle że jak jest tłok to nie ma zmiłuj sie. Są 2 pasy i
albo jedziesz 90 z cieżarówkami albo ile z resztą uzytkowników dróg?
Jesteś w stanie wskazać współdzielona predkość będącą kompromisem?
Jak są 3 pasy to IMHO sie ładnie stratyfikuje. Więc problem mniejszy choć pewnie
niektórzy i tak by sie czepiali.
> Więc sprawa jest prosta - blokowanie lewego pasa nie jest kulturalne,
> zjeżdzanie na prawy (oczywiście w granicach rozsądku) jest kulturalne.
Popieram.
> Pola do dyskusji tu nie widzę. Co najwyżej w tym okresleniu granic
> rozsądku (ale jak przed tobą jest po horyzont pustego a za tobą dwa
> kilometry zatwardzenia, to znaczy że granica rozsądku została
> przekroczona).
>
Zgadza sie.
> Ba są tacy co ich trzeba prawym wyprzedzać to jeszcze się plują, że nie
> wolno.
>
Ano tacy tez są.
I własnie mi sie wydaje ze to o te granice sie toczy dyskusja a nie o sam fakt
wystąpienia "blokowania pasa".
I tu bym widział rolę edukacyjną mediów.
Umowa:
prawy: ciężarówki - 90km/h
Środkowy 110-120km/h
lewy - 130-140km/h
lub:
prawy - 90km/h
lewy 110-120km/h
I powrót na prawy jak przed nami jest przerwa na 20-30-40 sekund.
Cos w ten deseń.
Tyle że i wtedy sie znajdą narzekacze :)
Następne wpisy z tego wątku
- 24.11.16 12:22 Shrek
- 24.11.16 15:12 s...@g...com
- 24.11.16 15:51 Shrek
- 24.11.16 17:29 Cavallino
- 24.11.16 19:37 masti
- 24.11.16 20:16 J.F.
- 24.11.16 20:30 masti
- 24.11.16 20:33 Shrek
- 24.11.16 21:08 Uncle Pete
- 24.11.16 22:02 z
- 25.11.16 12:06 s...@g...com
- 25.11.16 13:48 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
Najnowsze wątki
- 2025-01-02 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-02 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2025-01-02 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2025-01-02 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-02 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-02 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-02 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-01 Już nie płoną
- 2025-01-01 Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- 2025-01-01 Co tam u Was
- 2025-01-01 Koder szuka pracy. Koduję w j.: Asembler, C, C++ (z bibl. Qt) i D.
- 2025-01-01 Gdańsk => Delphi Programmer <=
- 2025-01-01 Łódź => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-01 Żerniki => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-01 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży <=