  • Data: 2016-11-24 11:11:37
    Temat: Re: Nic prostszego ...
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.11.2016 o 09:51, s...@g...com pisze:

    > Ja ostatnio patrzylem jak wygladaja pytania na egzaminie u hamerykańców.
    > Zero podchwytliwości.
    > A na drodze również jak najmniej fikusności.
    > Na ichnich drogach najbardziej podchwytliwe jest to gdzie wiszą światła na
    skrzyzowaniu które nie jest zwykłe proste. Reszta jest trywialna.

    > A u nas musi byc pod górke...

    NIe wiem czy to w całej Europie taka moda panuje, ale ostatnioi traktuje
    się kierowców jak skończonych idiotów. I oni się w końcu w ten styl
    wpisują i idiocieją.

    Ostatnio z każdego skrzyżowania dwupasmówek robi się na siłę ronda,
    potem każą na zwykłym rondzie migać w lewo, bo skoro na kwardatowym tak
    to czemu na zwykłym nie - czekam aż ktoś za zbrodnie przeciw PoRD uzna
    miganie prawym na zjeździe.

    Na rym rondzie instaluje się pierdyliard światełek z bezkolizyjnymi
    strzałkami, z których każda zezwala podjechać o 1/5 ronda do przodu
    (żeby zawrócić na Racławicka/Wołoska w DC trzeba przejechać chyba z 7
    świateł - wszystkie bezkolizyjne, a wiec takie co kiedyś znaczyły "droga
    wolna - rura przez całe skrzyżowanie" a teraz podtocz się o 3 metry;).

    Na skrzyżowaniach poustawiali bezkolizyjne w lewo, ale zawracać na nich
    nie można mimo, że droga dwujezdniowa po trzy pasy, bo się pozabijają z
    tymi od zielonej strzałki.

    Ilość tych świateł to widać dopiero jak jakieś skrzyżowanie przebudowują
    - niby zwykły wyjazd z biurowca a z 15 sygnaliatorów stoi. Do samych
    sygnalizatorów wszędzie się już przyzwyczailiśmy, więc ich ilość widać
    dopiero jak widzisz same słupy;)

    Potem dochodzi do tego:

    http://m.warszawa.wyborcza.pl/warszawa/1,106541,1253
    2245,Rekordowe_skrzyzowanie__64_swiatla__Pokonalo_dr
    ogowcow.html

    to jest widok z góry

    https://www.google.pl/maps/@52.2991404,20.9341527,19
    3m/data=!3m1!1e3?hl=pl

    To na wiaduktach można olać, bo nie ma żadnego połączenia ze
    wzmiankowanym skrzyżowaniem. Przez lata był tam większy ruch bo ulica
    była przelotowa i nikomu to nie przeszkadzało. Ale nie - każdy musi mieć
    swoją własną strzałkę - razem 64 sygnalizatory:P

    Ogólnie państwo traktuje obywateli jak głupków i oni od tego naprawdę
    głupieją. A jak ktoś o tym głośno powie, to inni go zakrzyczą, że jest
    cacy - egzaminy utrudnić, bo my trudne mieliśmy i tak dalej. Nie wiem
    czy to syndrom sztokholmski czy zwykła "modlitwa sąsiada";)

    Shrek