  • Data: 2016-11-24 10:53:02
    Temat: Re: Nic prostszego ...
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.11.2016 o 09:38, s...@g...com pisze:

    > Tyle że jak jeżdzę trasami pn-pd przez polske to nie widze tych slimaczych
    wyprzedzeń. Nawet chciałem pare nagrać ale w miesiąc zebrałem słownie 3 akcje
    (zrobione w tym czasie prawie 3kkm) które mozna było by analizować. I kazda z nich to
    poniżej 30 sekund kiedy czas na który realnie spowolnione zostały samochody osobowe
    jest połową tego lub nawet mniej.
    > W praktyce okazalo sie ze tam gdzie jeżdze nie ma tego co tutaj na grupie sie
    demonizuje.

    A ja dla odmiany jak jechałem A2 Warszawa Łódź, to mimo zakazu
    (wcześniej argument był taki, że skoro im wolno, to mam to tolerować i
    nie wolno krytykować - oni są w pracy) spokojnie swego czasu nagrałem.

    > Ale nie mamy sytuacji ze trzeba jechać 80. Mamy taka jak opisywałem. Nie stosuj
    zagrywek erystycznych.

    Dlaczego - skoro można 120@140 lewym pasem, to czemu nie 80?
    Usprawiedliwianie buraka co jedzie 120 lewym, bo może, jest taką właśnie
    zagrywką.

    > Dyskutujemy czy se manipulujemy?

    Dyskutujemy - dla mnie blokowanie lewego pasa (nieważne ile jedziesz -
    może być i 160@140) jest objawem buractwa. Jeśli dla ciebie to objaw
    wyższej kultury, to się nie dogadamy;)

    > Sens jest taki że jak jest tłok to pociskać nie można i zamiast 140 trzeba jechac
    110-120. To taka wielka katastrofa?

    A taka wielka katastrofa zamiast 110 lewym pojechać 100 prawym? Można
    dyskutować na różne sposoby, ale objawem kultury na drodze jest
    postępować tak, jak chciałbyś żeby inni wobec ciebie postępowali i na
    odwrót - brakiem kultury, jechać tak jak ci co cię wkurzają.

    Więc sprawa jest prosta - blokowanie lewego pasa nie jest kulturalne,
    zjeżdzanie na prawy (oczywiście w granicach rozsądku) jest kulturalne.
    Pola do dyskusji tu nie widzę. Co najwyżej w tym okresleniu granic
    rozsądku (ale jak przed tobą jest po horyzont pustego a za tobą dwa
    kilometry zatwardzenia, to znaczy że granica rozsądku została
    przekroczona).

    Ba są tacy co ich trzeba prawym wyprzedzać to jeszcze się plują, że nie
    wolno.

    Shrek.