  • Data: 2016-11-24 09:48:22
    Temat: Re: Nic prostszego ...
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 23 listopada 2016 17:47:47 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Ale to jemu sie nie spieszy :-)

    Ale nie tak bardzo aby jechać za ta ślamazarą na prawym.
    Tok rozumowania ten sam, progi inne :)

    > Wtedy akurat moze nie byc zle, bo prostu zapchana cala i tyle w
    > temacie. Mozna ponarzekac, ze trzeciego pasa nie ma.
    > Gorzej, jak widzisz te jedna skode, ktora kolumne wstrzymuje, a przed
    > nia kilometry pustki.

    No wlasnie takie sytuacje to raczej wyjątki niz reguły.
    Troche podobna sytuacja jest na 10-ce miedzy Bydgoszcza a Toruniem.
    Jak sie trafi taki matołek co jedzie wolno to człowiek sie niecierpliwi.

    Ale w praktyce mozna podgonić tylko troche bo tam dalej podobna kolumna jedzie.

    I w efekcie na tym odcinku oszczędza się może 3 może 5 minut. Przy dojazdach do domu
    - taki se zysk. Przy trasie dłuższej - na autostradzie sie nadrobi.

    IMHO lepiej celować w czas kiedy jest mniejszy ruch. Oczywiście jesli można.
    Na to mamy wpływ bo jojdanie na grupie sytuacji nie zmieni :)

    > A jeszcze gorzej, jak to nie autostrada, tylko jedyny kilometr 4
    > pasow, i taki jeden ch* powoduje, ze nie wyprzedisz k* tej ciezarowki
    > i dalej bedziesz jechal 70 ...

    > Kapelusznik.
    > Jakbys tak 150 jechal, to bys nie stal w korku, bo bys to miejsce
    > przed wypadkiem przejechal :-)

    Ja tak robie, znaczy sie wyjeżdzam jak korków juz nie ma :)
    Wole jezdzic po nocy.
    Wtedy jade jak mam ochote. Czasem jak kapelusz i robie trase w 5,5h.
    A czasem tak że robi sie w 3,5.

    A w dzien jak jade to zazwyczaj z ciezarowkami. Bo wole spokoj...