-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Uncle Pete <4...@g...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Nic prostszego ...
Date: Wed, 23 Nov 2016 17:49:41 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 19
Message-ID: <o14hb1$cnd$1@node1.news.atman.pl>
References: <o11loi$mov$1@mx1.internetia.pl> <o1272f$hjl$1@news.chmurka.net>
<o1291v$f13$1@node2.news.atman.pl>
<X...@1...0.0.1>
<o13odr$j63$1@node1.news.atman.pl>
<6...@g...com>
<o1408o$r42$1@node1.news.atman.pl> <o141b4$u79$6@node2.news.atman.pl>
<o142ft$tcr$1@node1.news.atman.pl> <o1446g$47p$1@node2.news.atman.pl>
<o149gd$4o8$1@node1.news.atman.pl> <o14glr$ahg$3@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-73-67-176.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1479919777 13037 89.73.67.176 (23 Nov 2016 16:49:37 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 23 Nov 2016 16:49:37 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.5.0
In-Reply-To: <o14glr$ahg$3@node1.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2593470
[ ukryj nagłówki ]> No przecież to ironni była. W Warszawie się naprawdę dobrze jeździ. Jak
> się jeszcze naumieją, że się na przejściach nie wyprzedza, to będziemy
> mogli w konkursie na najkulturalniejsze miasto wojewódzkie startować;)
Ironię zrozumiałem, po prostu potwierdziłem, że też nie widzę chamstwa :)
> Bo i te korki poza pewnymi relacjami są trochę koloryzowane. Ja swego
> czasu z Młocin na Okęcie (teraz P+R Krakowaska) jeżdziłem dzień w dzień
> rano w godzinach szczytu i mimo (a może dzięki) zamkniętej Dzwigowej
> było szybciej samochodem niż Metro + najcześciej chyba jeżdząca trasa
> trawajowa. Więc znaczy, że korki nie są jeszcze takie duże - choć lepiej
> to już raczej było;)
To faktycznie zależy od trasy - bo jak przez półtora roku musiałem
często przebijać się z Ursynowa na DK7 w kierunku Gdańska, to ciąg
Dolina Służewiecka - Czerniakowska - Wisłostrada do tunelu w godzinach
szczytu to było coś, czego wolę nie wspominać. I nie było jak sensownie
objechać.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.11.16 18:04 Shrek
- 23.11.16 19:04 J.F.
- 23.11.16 19:32 Irokez
- 23.11.16 20:00 Shrek
- 23.11.16 20:56 J.F.
- 23.11.16 21:22 Shrek
- 23.11.16 21:36 Janusz
- 23.11.16 21:38 Irokez
- 24.11.16 08:00 z
- 24.11.16 09:29 s...@g...com
- 24.11.16 09:32 s...@g...com
- 24.11.16 09:38 s...@g...com
- 24.11.16 09:48 s...@g...com
- 24.11.16 09:51 s...@g...com
- 24.11.16 10:53 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
Najnowsze wątki
- 2025-02-04 ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- 2025-02-05 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-02-05 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-05 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-02-05 Warszawa => IT Business Analyst <=
- 2025-02-05 Warszawa => Specjalista DevOps <=
- 2025-02-05 Łódź => NodeJS Developer <=
- 2025-02-05 Warszawa => QA Engineer (Quality Assurance) <=
- 2025-02-05 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-02-05 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-02-05 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-02-05 Re: UK: Michał K. dalej czeka na rozprawę ekstradycyjną w areszcie [bo nie (jeszcze?) zebrał kaucji]
- 2025-02-04 podpisywanie umów z datą wsteczną
- 2025-02-04 Radio internetowe do starego Androida
- 2025-02-04 "ogrodowa linia napowietrzna"