  • Data: 2016-11-23 21:38:09
    Temat: Re: Nic prostszego ...
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-11-22 o 23:37, re pisze:

    > No ale jak reklamy mają być przyjazne ? To syf jest. Normalnie byś po
    > prostu poszukał produktu o potrzebnych Ci cechach.

    Da się jak się chce.

    "żubre" mi nie przeszkadzają (nie, że piwo, tylko forma), sprajt "prawda
    jest taka" też był z jajem zrobiony. nie działają na mnie wymiotnie,
    szukając w panice guzika MUTE na pilocie.

    Rzygam za to słysząc reklamy z w kółko powtarzanym "umów się z ulotką",
    czy słysząc drącego się jełopa ze słomą w butach za ile to jest TV 42
    cale - momentalnie wyłączam to lub w aucie przełączam na muzę z USB.
    Straciłem przez to felietony Olbratowskiego słuchane na RMF przed 8
    rano, bo rzadko udaje mi się przypomnieć i wstrzelić z powrotem po ich
    bloku z reklamą dragów.

    Podobnie okienko z boku z reklamą nie drącą się prędzej zwróci na mnie
    uwagę niż reklama w stylu onetowym, gdzie w ogóle nie słucham ani nie
    patrzę co tam jest tylko jak cholerstwo wyłączyć.

    --
    Irokez