  • Data: 2016-11-23 17:49:41
    Temat: Re: Nic prostszego ...
    Od: Uncle Pete <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > No przecież to ironni była. W Warszawie się naprawdę dobrze jeździ. Jak
    > się jeszcze naumieją, że się na przejściach nie wyprzedza, to będziemy
    > mogli w konkursie na najkulturalniejsze miasto wojewódzkie startować;)

    Ironię zrozumiałem, po prostu potwierdziłem, że też nie widzę chamstwa :)

    > Bo i te korki poza pewnymi relacjami są trochę koloryzowane. Ja swego
    > czasu z Młocin na Okęcie (teraz P+R Krakowaska) jeżdziłem dzień w dzień
    > rano w godzinach szczytu i mimo (a może dzięki) zamkniętej Dzwigowej
    > było szybciej samochodem niż Metro + najcześciej chyba jeżdząca trasa
    > trawajowa. Więc znaczy, że korki nie są jeszcze takie duże - choć lepiej
    > to już raczej było;)

    To faktycznie zależy od trasy - bo jak przez półtora roku musiałem
    często przebijać się z Ursynowa na DK7 w kierunku Gdańska, to ciąg
    Dolina Służewiecka - Czerniakowska - Wisłostrada do tunelu w godzinach
    szczytu to było coś, czego wolę nie wspominać. I nie było jak sensownie
    objechać.