  • Data: 2016-11-23 16:42:45
    Temat: Re: Nic prostszego ...
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 23 listopada 2016 16:28:16 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik sczygiel napisał w wiadomości

    > Ale moze wlasnie trzeba pisac - i nich ten ktos sie wykaze kultura i
    > sam zwolni do 110, jesli mu sie nie spieszy :-P

    Czyli kwestia która racja mojsza :)

> [...]
    > Ale musi byc pare warunkow:
    > - to ma byc naprawde 120, a nie 100, bo 100 zamiast 150 to juz
    > nieznosnie wolno :-)
    > - nie powinno byc "zajechania drogi" przy tym wyprzedzaniu,
    > - to ma byc jedno krotkie wyprzedzanie, bo jak jest dluga kolumna,
    > czlowiekowi sie spieszy, samolot odlatuje, to i 120/140 denerwuje :-)
    >
    > W druga strone kulture tez warto zastosowac - jedziemy sobie te 140,
    > popatrzmy co na tym prawym pasie, czasem wystarczy troche gazu ujac
    > lub dodac, aby ten jadacy 120 nie musial hamowac do 80.
    > No ale on tez ma oczy, tez moze przewidywac ...

    Ja tak stosuje i mi sie sprawdza ale moje trasy to albo wieczorne albo po drogach
    nienabitych ruchem.
    Choć czasem trafia mi sie gierkówką w piatek jechać i wtedy widze co przedpiścy maja
    na mysli.

    Tyle że taki urok jazdy w tłoku.

    I to nawet nie musza byc godziny szczytu.
    Kiedys o 22 w niedziele w kierunku wawy z czwy jechalem.
    Jak w lemans24 było :)

    Ale chyba lepiej jechać se stówką i dojechac niż jechać 150 i stac w korku 2h bo
    wypadek był....