  • Data: 2016-11-23 17:32:00
    Temat: Re: Nic prostszego ...
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.11.2016 o 15:05, s...@g...com pisze:

    > Niedawno były utyskiwania na ciężarówki że paraliżują ruch na autostradach.

    I słusznie - bo nikt (albo znacznie mniej osób )nie miałby pretensji,
    gdyby sprawa wyglądała tak - ok muszę wyprzedzić, bo... (wstawić dowolną
    bzdurę), więc bracie zdejmij nogę z gazu ja cię łyknę i się momentalnie
    przetasujemy. Natomiast tirmani mają w dupie innych i po prostu im się
    nie chce lejców z automatu wypiąć i jeszcze domagają się, żeby to
    traktować jako objaw wyższej kultury.

    > Wpisujesz sie w ten obraz.

    To dobrze - bo właśnie takie mam zdanie.

    > Takie to straszne musieć jechać 120 zamiast 140?

    Można też i 80. Tylko po to zbudowali za ciężką kasę autostrady, żeby
    się po nich szybko przemieszczać. Ja ze swojej strony jak widzę że ktoś
    się w lusterku zbliża, to go puszczam. Od tego mi centymetrów w
    przyrodzeniu nie ubywa.

    Shrek