  • Data: 2016-11-23 17:38:21
    Temat: Re: Nic prostszego ...
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.11.2016 o 15:36, Uncle Pete pisze:

    > Akurat mieszkam w Warszawie i sporo jeżdżę po kraju i jakiegoś
    > szczególnego chamstwa w Warszawie nie obserwuję, raczej często
    > odwrotnie.

    No przecież to ironni była. W Warszawie się naprawdę dobrze jeździ. Jak
    się jeszcze naumieją, że się na przejściach nie wyprzedza, to będziemy
    mogli w konkursie na najkulturalniejsze miasto wojewódzkie startować;)

    > Wydaje mi się, że zachodzi sam z siebie - coraz więcej
    > kierowców zdaje sobie sprawę, że musi współpracować na drodze, a nie
    > tylko egzekwować swoje prawa.

    Dokładnie tak jest.

    > Ale w porównaniu
    > z Moskwą Warszawa to miasto bez korków.

    Bo i te korki poza pewnymi relacjami są trochę koloryzowane. Ja swego
    czasu z Młocin na Okęcie (teraz P+R Krakowaska) jeżdziłem dzień w dzień
    rano w godzinach szczytu i mimo (a może dzięki) zamkniętej Dzwigowej
    było szybciej samochodem niż Metro + najcześciej chyba jeżdząca trasa
    trawajowa. Więc znaczy, że korki nie są jeszcze takie duże - choć lepiej
    to już raczej było;)

    Shrek